Så dyktig du er...God kveld damer, med litt ekstra energi er jeg i parken og prøver å forbrenne noen kalorier ihvertfallVis vedlegget 182207
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dyktig du er...God kveld damer, med litt ekstra energi er jeg i parken og prøver å forbrenne noen kalorier ihvertfallVis vedlegget 182207
Beste treningen var nok å gå hit daGod trening![]()
The americansHvilken serie?
Ja kjenner jeg ikke orker å bære på han stort lenger nå. Men det er nok mye pga formen min ogsåSå bra dere kan få litt oppfølging![]()
Sånn sett er det kjektNettopp, man får gjort veldig mye på den tiden da![]()
Jeg må vel også spise snart. Ellers er det skravle og strikkekveld.Da har du kommet litt lengre... må vel spise noe snart jeg også. Men vet ikke hva jeg har lyst på :/
Så bra.. ting går fremover da. Ikke så lenge igjen.Alt virker til å stå bra til. Han har til og med festet seg
![]()
Blir godt å få hilse på lillebror nå snart tenker jegJa kan vel si meg klar. Må bare pakke fødebagen og få tak i en tripptrapp stol men stolen haster ikke
. Men er veldig klar for å hilse på nå kjenner jeg
![]()
Hva skal du strikke?Jeg må vel også spise snart. Ellers er det skravle og strikkekveld.![]()
Har kjeks i skapet... frister det også, men bør vel soise noe annet istedetHar sjokoladepudding i kjøleskapet... frister:-/
Det er detDa måtte du ha nytt ja![]()
Deilig når det passer perfekt også da![]()
15-15.30Når pleier du å hente i barnehagen?![]()
Ja. Hun var såå stolt ogSå gøy![]()
Hva skal du strikke i kveld?Jeg må vel også spise snart. Ellers er det skravle og strikkekveld.![]()
Hehe all trening er god treningBeste treningen var nok å gå hit daog trappene jeg snart skal ta
Perfekt vær for å prøve ihvertfall
Var det ogsåHøres deilig ut![]()
Legge deg snart daVeldig og![]()
Tror ikke jeg har hørt om den. Komedie eller drama?The americans