Men perfekt å vaske leiligheten samtidig for eksempelJepp. Må nok være det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men perfekt å vaske leiligheten samtidig for eksempelJepp. Må nok være det![]()
Uteklær som passer er et must så skjønner detGodt å endelig ha uteklær jeg passer![]()
Bare de sover så er det greit.Her tar det gjerne tid før han sovner påmvårt rom men når han først sovner sover han godt![]()
13 stkMye igjen?
Da har du kommet litt lengre... må vel spise noe snart jeg også. Men vet ikke hva jeg har lyst på :/Nå sover yngste og jeg maser maten i de to eldste
Hvem som spiller i kveld da?Se kamp
Koselig med besøk, men godt ned roen igjen etter. Hva leser du nå?Da var de tre besøkende gutta dratt hjem, godt medlitt ro igjen.
Jeg har ligget å lest ute i sola :
Jo det er sant. Ha en ukentlig vaskedagMen perfekt å vaske leiligheten samtidig for eksempel![]()
Sitter og strikker og ser the americansSkal gå meg en kveldstur nåDu da?
Jepp. Alt jeg har er for stort eller slittUteklær som passer er et must så skjønner det![]()
God treningGod kveld damer, med litt ekstra energi er jeg i parken og prøver å forbrenne noen kalorier ihvertfallVis vedlegget 182207
Samme her og se litt serie samtidig. Hører mest daSkravle og strikke. Enn du?
Hvilken serie?Samme her og se litt serie samtidig. Hører mest da![]()
Alt virker til å stå bra tilMen nå har du vært inne, og alt er bra?
Nettopp, man får gjort veldig mye på den tiden daJo det er sant. Ha en ukentlig vaskedag![]()
Ja kan vel si meg klarEr du klar?![]()
Da måtte du ha nytt jaJepp. Alt jeg har er for stort eller slitt![]()
Du er over halvveis daGodt det da![]()
Syns det går utrolig tregt jeg, men kun uke 22 da
Så gøyJuhuu, frøkna mi begynte å gå idag!!![]()