M
Millli
Guest
Skal prøve på det. Takk for tipsEller la ham få låne mobilen din om han bæsjer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve på det. Takk for tipsEller la ham få låne mobilen din om han bæsjer![]()

Krysser fingre for at han sover fint til imorgenSovnet nå![]()
Min farmor feirer at hun ble 70 for litt over en uke sidenEr det bursdagsselskap?hvem fyller år?
Blir deilig når fredagen kommer daSiste uka på jobb nå![]()
JaOg når de er såpass små er det mange som kommer nesten samtidig![]()
Nei snart ettåring i husIkke lenge til det da![]()
Var det jeg regnet medKort oppsummert fra ture til HS, siden han bare er 15 måneder er det ingenting å bekymre seg over
Eneste er jo at man må være tilgjengelig der og ta alt innen fire timerJa det er det![]()
Og hver vask tar ifra 30-60 min som regelogså er det to vaskemaskiner så på 4 timer får jeg vasket det meste og som regel tørket alt også
![]()
Må jo være detEffektiv du er idag da![]()
Her tar det gjerne tid før han sovner påmvårt rom men når han først sovner sover han godtBlir litt mer urolig alene på rommet, men er urolig inne til oss også... så vet ikke helt hvor hun sover best på natt
Jeg har prøvd å filme. Men ikke lett med hu her vettuDet skjønner jeggleder meg til snap
![]()
TakkKrysser fingre for at han sover fint til imorgen![]()
Oj såpass? Hvorfor?Ånåneida, ingen andre har adgang til vaskemaskinjeg er skikkelig sær . Haha
Har det veldig braHar det helt greit
Du da?
Trøtt i dag?Deilig når småen er sovnetselv om jeg skulle vært i seng jeg og
Ja ❤Ja, hun er såå herlig!![]()
Jeg håper på det. Enten blir det bedre, eller enda vetteNei, det virker som det bare må gå seg til av seg selv.. Håper det plutselig endres, muligens etter hun har begynt i bhg?![]()
Så koselig!Har hun noen barn da?
Hvordan går det med dressen?
Nå sover yngste og jeg maser maten i de to eldsteSpørs nok da ja... ikke like enkelt hver kveld. Tror minsta snovnet nå. Sitter å ser litt americans. Så blir det vel strikking og skravlong etterhvert
Se kampHva er planene for kvelden?