Kort oppsummert fra ture til HS, siden han bare er 15 måneder er det ingenting å bekymre seg over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det da. Han begynner nok å gå etterhvert, inntil 18 mnd er vel helt normaltKort oppsummert fra ture til HS, siden han bare er 15 måneder er det ingenting å bekymre seg over
Det var det hun også saGodt det da. Han begynner nok å gå etterhvert, inntil 18 mnd er vel helt normalt
Effektiv du er idag daKlær lagt på plass
Ny vask satt på
Gulv moppet
Gjelder å holde ut til man finner den retteJa, men finner ikke den jeg egentlig vil ha, så den tar nok tid før kommer men begynner generelt å bli fornøyd![]()
Jeg har to og det er for liteMå huske å dra til byen å kjøpe et til klesstativ. Alt for lite med ett
Sovnet nåTypiskhåper han sovner fort til kvelden da og sover godt da
Der var son i går hos oss og da ble der kun en halvtime senere.Her har vi sovet for mye i dag
Spørs når det blir kveld :/
Jippi så gøy!!Juhuu, frøkna mi begynte å gå idag!!![]()
Er det bursdagsselskap?Planlegger valdres tur, ikke like lett nå lengre å planlegge langturer for kun en helg.
Samtidig må jeg finne ut hva vi skal gi jubilanten! Utrolig vanskelig!
Tipper de var fornøyd med detSitter i solen og forer guttene med is, kjeks, juice og brus
Svogeren min, altså han som er året eldre enn min sønn, var 18 mnd før han gikk. Og vel så det. 19-20.Det var det hun også sa
Siste uka på jobb nåEr vel snart ferie vel?![]()
Her prøver jeg å legge minste nå. Eldste er i seng.På senga med lillemor som skal sove. Mannen henter mellomste i bursdag. Dersom denne her sovner greit skal jeg legge de to eldste mens han ser fotball, men vi får se. Etterpå blir det strikking og skravling på meg, tenker jeg
Hurra så deiligJuhuu. Klær fra brandsdal kommet og passer perfekt![]()
Er han sur da?Småtten sov 1,5 t i går på dagen og i dag ikke 30 min engang. Sliten
Så bra.Kort oppsummert fra ture til HS, siden han bare er 15 måneder er det ingenting å bekymre seg over
Eller la ham få låne mobilen din om han bæsjerJa må kanskje kjøpe en sånn![]()
Nei men han er generelt sett slitsom fordi han er aktiv hele tiden uten pauseEr han sur da?![]()
Ja, hun er såå herlig!Takk! Den var deilig![]()
Sett snappen av snuppa?![]()