Så bra daTakk, gikk bra og virker som han trives inni der. Har festet seg også nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daTakk, gikk bra og virker som han trives inni der. Har festet seg også nå
![]()
Godt det daJa går utrolig fort denne gang merker jeg![]()
Nei.. håper på bedring snartHøres ikke bra ut
Joa men greit å ha planen klar om ikke annetDet er kjekt å ta det litt som det kommer
Har du lest ut den andre boken du startet på?Det får du, må finne noe mer å lese jeg også
Godt er detSå flink du er. Har fått gjort mye i dag du![]()
Du får vise meg ferdig resultat også syns jegJa liker den godt selv.
Mye på listen duRydde
Vaske klær
Hente kb
Til ei venninne og hente noe
Så har jeg gjort litt av det andre som sto på listen
Det har jeg jaHar du lest ut den andre boken du startet på?
Så bra dere kan få litt oppfølgingSå vokser så fort. Her har han ikke sluppet seg enda og er 17.5 måned. Hadde ett håp om at han skulle det før lillebror kommer i juli meeen ser dårlig ut. Men skal til hs og fysio på onsdag slik vi kan ta tak i det før ferien
![]()
Det skulle de nok gjort daDet er det. Hadde de tatt den dyreste taksten hadde det sikkert kommet frem i rapporten og de kunne hatt eieskifteforsikring
Så morsomt! Skjønner du er veldig stolt ❤Juhuu, frøkna mi begynte å gå idag!!![]()
Hakke tørketrommel engang. Det ønsker jeg megJa alltids greit med to!
Vi har stort tørkerom og tørketrommel så trenger heldigvis bare en for når ting ikke går blitt tørt fort nok. Uten tørkerommet hadde vi nok trengt to tre stk![]()
Det hoper seg opp med klesvask her for tidenJeg hadde ikke overlevd med kun ett den tiden vi ikke hadde tørketrommel.
JaaaSå morsomt! Skjønner du er veldig stolt ❤
Nå skal jeg til å rydde litt før jeg henter i BhgHva gjør du på?![]()
Fordelene ved å leie i blokk med vaskeromHakke tørketrommel engang. Det ønsker jeg meg![]()