Jeg liker å lese og har hørt at den er bra så derfor jeg vurderer detDu blir mindre lei deg om du leser boken først
Men må ikke lese den før du ser filmen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker å lese og har hørt at den er bra så derfor jeg vurderer detDu blir mindre lei deg om du leser boken først
Men må ikke lese den før du ser filmen
Det er dumtYes er det.
Er dessverre lite fokus på de som er god fra treneren han har o år
Hehe, de fikk vel tid å summen segJa endeligmye hyggeligere var de også via mail
![]()
HeheHusk å pakke fødebagen![]()
Godt å få det unnaDu er så effektiv idag![]()
Det har jegDa har du god tid til å nyte dagen også![]()
Da er det bareåleseJeg liker å lese og har hørt at den er bra så derfor jeg vurderer det![]()
Ja jeg synes detDet er dumt![]()
Er vel det viktigste man kan gjøre i verden detJa, vi får ta oss av det![]()
Haha får satse på detHehe, de fikk vel tid å summen seg![]()
Tenker det. På engelskDa er det bareålese
Kjøpte du bil da eller tok buss/gikk, hadde du med vogn eller var de gående selv?
Ja, man skulle tro det. Vi som er litt mer oppegående tenker nok detJa jeg synes det
Synes det skal være fokus på alle jeg men
Akkurat nå såEr vel det viktigste man kan gjøre i verden det![]()
Ja, også får vi slite med å oppdra de senereAkkurat nå så![]()
God dagGod morgen![]()
Takk for detLykke til![]()
Jeg tenker så på deg ang det der, med dårlig søvn og at du ikke får en rutine på sovingen til jenta diJa. Har jobba så lenge for å flytte natta litt men går visst ikke over tid![]()
Vi skal kose oss hjemme. En liten tur ut da å trille. Så skal jeg hente pakke og hente søstra mi på jobb og kjøre hemme hjem. Enn du?
Ja er ikke set tyypiskJa, det er så kjedelig når det ser så bra ut:/ litt mindre vind i dag da, men også litt mer skyer. Typisk![]()
God mandagGod mandags morgen
Her er det sol og fint vær som det har vært i det siste, og det meldes at sola skal få temperaturen opp i en 18-19 grader i løpet av dagen, vi får se.
Siste innspurt nå, bare denne uka igjen så begynner skoleferien!