Lykke tilSkal på åpen helsestasjon med lille U i dag siden jeg er litt bekymret siden han ikke reiser seg enda.
Skulle gjerne sett han løp rundt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilSkal på åpen helsestasjon med lille U i dag siden jeg er litt bekymret siden han ikke reiser seg enda.
Skulle gjerne sett han løp rundt.
Håper det gikk fintDa er det kontroll hos jordmor som selvsagt er forsinket. 5 uker igjen til termin ca
. Nærmer seg
![]()
Skulle ikke du minne meg på å pakke fødebagen?Betalt regninger
Vært i byen og fyllt bensin
Satt på vaskemaskin nr 2
Kanskje like greit det ikke er altfor mye varme og sol daDet er sånn det har vært her også. Det er deilig å gå tur i, men for kaldt å sitte ute om man ikke har en lun krok i sola. Og jeg har jo en baby som ikke skal sitte i sol.
Fått gjort det meste ellers daHente kb
Til ei venninne å hente noe
Ja endeligDet var godt å høre at de ga seg![]()
Det kunne jo godt vært så varmt at det var varmt nok i skyggen, nå er det sånn at man må være i sola om man skal være uteKanskje like greit det ikke er altfor mye varme og sol da![]()
Det blir det verste neste sommer, å passe på så lillebror ikke får sol
Joa om man har skygge å være i såDet kunne jo godt vært så varmt at det var varmt nok i skyggen, nå er det sånn at man må være i sola om man skal være ute
Nja er vel å legge sammen klær som står igjenFått gjort det meste ellers da![]()
Husk å pakke fødebagenSkulle ikke du minne meg på å pakke fødebagen?![]()
Åja, det skal jegDu får nyte dagen før jobb da![]()
Da har du god tid til å nyte dagen ogsåNja er vel å legge sammen klær som står igjen
Ja det gjorde vi beggeTrengte det vel![]()
Åh skjønnerHan gjorde det på lørdag, men ønsker å ta en liten tur likevel
Håper jeg ogsåDa har de planen klar da ja, satser på at det blir mye bedre denne gangen!
Satser på at alt ordner seg og at du snart føler deg bedre![]()
Hele lørdag ble villmarksmesse. Etterfulgt av middag hos oss med søstra mi og samboeren hennesHva har dere gjort da?![]()
Du er så effektiv idagKlær lagt på plass
Ny vask satt på
Gulv moppet
Ja, vi får ta oss av detJa noen av oss skal jo ruge også![]()
Lykke til hos legen.
Ja. Har jobba så lenge for å flytte natta litt men går visst ikke over tidSå bra hun har sovet godtMen kjipt med tidlig oppe
Hva blir planen din i dag da?
![]()
Ja, det er så kjedelig når det ser så bra ut:/ litt mindre vind i dag da, men også litt mer skyer. TypiskJa den gjør detHvertfall når det ser så varmt ut med solen også er det den vinden
Skjønner hun ikke vil være ut da :/