Tar vel ikke lang tid før du er ferdigBare så synd det fortsatt er mye igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar vel ikke lang tid før du er ferdigBare så synd det fortsatt er mye igjen
Han gjorde det på lørdag, men ønsker å ta en liten tur likevelReiste ikke han seg her nettopp? Eller husker jeg feil?
Jeg har fått beskjed om å ikke kjøre til sykehuset selv men ta ambulanse (1,5 kjøring ) sånn at jeg får venflon med en gang.Godt det da, kan ikke la altfor mye skje nå som du er høygravid![]()
Satser på at de står tidlig klar med blod om du mister mye denne gangen også, noe som jo er ganske sannsynlig dessverreog gjør alt de kan for å få blodverdien opp etter fødsel siden den tydeligvis ikke vil opp før
![]()
Hva har dere gjort da?Da går dagen unnavært på farta hele helga selv.
Så herlig fargeSå langt har jeg kommet enn så lenge.
Ikke jobbGod morgen damer, skal alle ut på jobb idag?
Vurderer å lese boken, før jeg eventuelt ser filmen. Hva tror du?Ja har lest boken og filmen var trist men bra
Da har de planen klar da ja, satser på at det blir mye bedre denne gangen!Jeg har fått beskjed om å ikke kjøre til sykehuset selv men ta ambulanse (1,5 kjøring ) sånn at jeg får venflon med en gang.
Ferdig hos jm og henvist lege senere i dag.
Håper det blir orden nå. Jeg er sliten.
Ja noen av oss skal jo ruge ogsåIkke jobbjeg skal ruge
og til legen
Ja den gjør detDagen var slitsom men fin
Ødelegger så mye den vinden altså; MJ ville ikke være ute for det var kaldt :/
Nja tar nok litt tidTar vel ikke lang tid før du er ferdig![]()
Så bra hun har sovet godtHun har faktisk sovet godt. Oppe kl 2 for flaske og sov resten av tiden med oss. Men er tilbake tydeligvis på å våkne tidlig. Klokken 0515![]()
Du blir mindre lei deg om du leser boken førstVurderer å lese boken, før jeg eventuelt ser filmen. Hva tror du?
Det er sånn det har vært her også. Det er deilig å gå tur i, men for kaldt å sitte ute om man ikke har en lun krok i sola. Og jeg har jo en baby som ikke skal sitte i sol.Huff ja høres lurt ut! Hvert sånn her i det siste og jeg fryser![]()
Ja, da er det ekstremt viktigDet er veldig viktig for han hvertfall som er så usikker PP seg selv
Hva mer skal du idag da? Syns du har gjort kjempe mye alleredeNja tar nok litt tid
Yes er det.Ja, da er det ekstremt viktig
Hente kbHva mer skal du idag da? Syns du har gjort kjempe mye allerede![]()
Det var godt å høre at de ga segFor de som husker irritasjonen min over regninger som plutselig ble inkassokrav, prøvde å ringe på torsdag med lite hjelp for når jeg hisset meg over den jeg snakket så tror jeg han la på!prøvde å ringe tilbake men lang kø så sendte mail og har nå endelig fått mail tilbake om at de trekker kravet! Så mye arbeid men jeg "vant"!
![]()