Så koselig, nyt det duLillebror er aktiv nå og jeg ligger bare å nyter det ❤ snuppa var vanskelig å merke så dette nytes![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig, nyt det duLillebror er aktiv nå og jeg ligger bare å nyter det ❤ snuppa var vanskelig å merke så dette nytes![]()
Tenker på rullekake og skillingsboller, syns nesten det er flaut å si at jeg skal bake rullekake for den er så lettHva skal du bake?
Stas med masse bevegelser!Lillebror er aktiv nå og jeg ligger bare å nyter det ❤ snuppa var vanskelig å merke så dette nytes![]()
Vel i vinter var det 4 grader så det varmes opp sakte men sikkert og nærmer segDette vannet her er ikke i nærheten av 20vil tippe 16...
Så masse plass og bare leie det bortJa, vi driver liksom ikke gården
Har leid ut mye av plassen til en kajakkforening![]()
Aldri laget rullekake jegTenker på rullekake og skillingsboller, syns nesten det er flaut å si at jeg skal bake rullekake for den er så lett![]()
Ikke nært nok for megVel i vinter var det 4 grader så det varmes opp sakte men sikkert og nærmer seg
Har du vært under topp 10 før?Haha, merker vel et snev av det ja!![]()
Kjekke penger å få på konto hver måned daSå masse plass og bare leie det bort![]()
Ikke jeg hellerAldri laget rullekake jeg
Nesten som bløtekakebunn i langpanne med syltetøy og sukkerAldri laget rullekake jeg
Det sa jg heller ikke, bare at det nærmer seg.Ikke nært nok for meg![]()
Har vel detHar du vært under topp 10 før?
Kan jeg tenke meg. Hva går se til? Regninger?Kjekke penger å få på konto hver måned da![]()
Liker ikke å fryse nei, så jo varmere jo bedreDet sa jg heller ikke, bare at det nærmer seg.
Har full forståelse for at du ikke går uti før det er 20 grader +
Det har jeg vanskelig for å troHar vel detfor noen år siden...
Så lenge sidenHar vel detfor noen år siden...
Går inn på sparekontoKan jeg tenke meg. Hva går se til? Regninger?![]()
Der er jeg ganske enigLiker ikke å fryse nei, så jo varmere jo bedre![]()