Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Fikk masse ull, regntøy, dress og noen bodyer, gensre og bukser til 550 var vell rundt 30 plaggSå bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk masse ull, regntøy, dress og noen bodyer, gensre og bukser til 550 var vell rundt 30 plaggSå bra![]()
Broren til mannen. De fikk ei jente i slutten av april. Så når K vokser ut av de passer det rett til deres.Så snilt dahvem du har gitt til?
Men tror den sitter bedre på i kveldDet kan også være.
Å så deiligUllgenser til gubben og tovede sko til jenta mi blandt annet![]()
H har sovnet men ikke K. Hun bare lurte meg i sted. Trodde hun hadde sovnet, men lå bare å tafset på en bamseNå sover sønnen min. Sovnet fort, men det var ville protester og grining rett før. Heldigvis gav det seg fort.
Lykke til![]()
Det er jo veldig greit daBroren til mannen. De fikk ei jente i slutten av april. Så når K vokser ut av de passer det rett til deres.
Er bare 8-9000 her. Så relativt lite... kommunen har skakk kjørt økonomien på bare tull... ting de har lovet kommer nok ikke før om lenge.Problemet er ikke å bo i en liten by, men heller om man har noe større i nærheten.
Stedet jeg bor på har ca 1.200 innbyggere og kommunen har i overkant av 17.000 innbyggere så ganske lite her
Men det gjør den sikkert. Blir en tørr nattMen tror den sitter bedre på i kveld![]()
Ikke vi heller. Våre er størst. Men kjekt å vite at noen får bruk for klærne etter oss.Det er jo veldig greit davi har ingen å arve etter
Håper detMen det gjør den sikkert. Blir en tørr natt![]()
Måtte skifte på sengen her... er tenner på tur så litt løs i magen stakkar.Håper det![]()
Huff.. Ikke kjekt men vi og måtte bytte på sengen indagMåtte skifte på sengen her... er tenner på tur så litt løs i magen stakkar.
Er ikke like bra her heller, bor ikke i samme kommune som TEr bare 8-9000 her. Så relativt lite... kommunen har skakk kjørt økonomien på bare tull... ting de har lovet kommer nok ikke før om lenge.
Sant det. Jeg sparer 90 % av klærneIkke vi heller. Våre er størst. Men kjekt å vite at noen får bruk for klærne etter oss.
Det var billigFikk masse ull, regntøy, dress og noen bodyer, gensre og bukser til 550 var vell rundt 30 plagg
Ha ha klart at tuppa må fåTusen takk ♡
Tuppa var veldig sjaluså jeg sa hun skulle få smake
Ha ha det er braDa stoler jeg på deg![]()
JaDet var billig![]()
Han fikk så mye skryt av alle at han nesten lettaKult! Både han og mor har grunn til å være stolt da