Ullgenser til gubben og tovede sko til jenta mi blandt annetKan tenkesMen kjøpte du noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ullgenser til gubben og tovede sko til jenta mi blandt annetKan tenkesMen kjøpte du noe?
Ja. Han har helgevakt 12 t vakter på 3 dager så i teorien en hel ukenpå 3 dager..En god dusj et alltid godthar han nattevakt?
Har vært hos søsteren min mesteparten av dagen. Ungen fått kose og leke med hundeneGikk font dethan har vært grei og rolig han
vi har vært ute en del
kjekt med fint vær. Hva med dere?
![]()
Ja er det når man kan ta seg tid å slappe avKan skjønne det. En dusj er alltid godt.
Lange vakter. Hva jobber han som?Ja. Han har helgevakt 12 t vakter på 3 dager så i teorien en hel ukenpå 3 dager..
Ja er detDusj er alltid godt![]()
Så kjekt daHar vært hos søsteren min mesteparten av dagen. Ungen fått kose og leke med hundene![]()
IT- data men han jobber for synehusene i områdetLange vakter. Hva jobber han som?
Det var koseligSå kjekt da![]()
Ååh. SkjønnerIT- data men han jobber for synehusene i området
Er du ofte der?Det var koselig![]()
Ja.. Men han hadde en uke fri før denne helgen daÅåh. Skjønner![]()
Problemet er ikke å bo i en liten by, men heller om man har noe større i nærheten.Det er jo fult overkommelig. Kunne tenkt meg å hatt noe slikt i nærheten her også, men bor i for liten by
Det er dårlig av selger :/Nei.. Men sikkert krympet litt i tørketrommel..
Ja.. Men fikk litt andre fine ting også så håper de passer til høsten vinteren iallefallDet er dårlig av selger :/
Hun bor ute i hokksund :/ ja tenkte at vi tar en sikkelig rengjøring nå før lillebror kommer. For når han kommer blir det ikke mye tid til sikkelig rengjøring. Skal få mannen til å ta teorien på bil snart. Han er så tregÅ så godtEndelig sove litt
![]()
Så lenge sidenJa da skjønner jeg at det blir ekstra hyggelig
![]()
Bra du får unnagjort nå, blir nok ikke så mye fremoverJa mannen må jo ta seg av de litt mer utfordrende tingene
![]()
Satser på detJa.. Men fikk litt andre fine ting også så håper de passer til høsten vinteren iallefall![]()
Fikk det billig i grunnSatser på det![]()
Så braFikk det billig i grunn![]()
Det kan også være.Tror kanskje jeg festet den for stramt![]()