Juni - skravletråden

Ville ha rømt jeg også da ja, deilig når du har mulighet og verdens beste unnskyldning ;)
Jeg ga til og med mannen valget, passe unger eller trille tur. Han valgte å være hjemme så da gikk jeg med god samvittighet. Han var akkurat ferdig å steke grove vafler når jeg kom hjem, så det var en fin arbeidsfordeling det

Jeg ga til og med mannen valget, passe unger eller trille tur. Han valgte å være hjemme så da gikk jeg med god samvittighet. Han var akkurat ferdig å steke grove vafler når jeg kom hjem, så det var en fin arbeidsfordeling det
Ja da høres det perfekt ut! Greit når alle er enige om tur osv ;)

Vel. Huset er i alle fall ryddigere når vi legger oss enn når vi sto opp. Men ikke sånn som hos Shadow og RonjaR....
Jaja, da er det litt bedre om ikke annet.
Her skulle det sett bedre ut selv. Får besøk i morgen, og litt for mye rot til det egentlig.
De har det strøkent?

Jaja, da er det litt bedre om ikke annet.
Her skulle det sett bedre ut selv. Får besøk i morgen, og litt for mye rot til det egentlig.
De har det strøkent?
De har det strøkent og striglet

Det hørtes ikke feil ut. Greit å få litt friskluft. Her trillet vi en tur hele gjengen i dag :)

Back
Topp