Ja! Så nå blir det bhg imorgen og jeg får slappet avDet er godt å høre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Så nå blir det bhg imorgen og jeg får slappet avDet er godt å høre![]()
Skjønner ikke hva du mener jegVel. Huset er i alle fall ryddigere når vi legger oss enn når vi sto opp. Men ikke sånn som hos Shadow og RonjaR....
Jeg ga til og med mannen valget, passe unger eller trille tur. Han valgte å være hjemme så da gikk jeg med god samvittighet. Han var akkurat ferdig å steke grove vafler når jeg kom hjem, så det var en fin arbeidsfordeling detVille ha rømt jeg også da ja, deilig når du har mulighet og verdens beste unnskyldning![]()
Ja sikkert kjekt og bo så pass nært. Sikkert 10-11t kjøring dit herfra tipper jegKost oss veldig.
Var der for 2. gang denne sesongen
Ja da høres det perfekt ut! Greit når alle er enige om tur osvJeg ga til og med mannen valget, passe unger eller trille tur. Han valgte å være hjemme så da gikk jeg med god samvittighet. Han var akkurat ferdig å steke grove vafler når jeg kom hjem, så det var en fin arbeidsfordeling det
Det har gått greit, for jeg har ikke pumpet veldig mye, bare en gang for dagen. Men blir godt å avslutteDu har virkelig gjort en kjempe jobb![]()
Hun må trille for å sove på dagen, og sove må hun jo.Greit å rømme for å få litt fred og ro ja![]()
Her prøver jeg å få en oppspilt jente i seng. Det er ikke like lett.. men skal bli godt når de sover begge 2Puh godt å få satt seg ned litt etter en aktiv dag med sønnen min![]()
Vi har bare 45 minutters kjøringJa sikkert kjekt og bo så pass nært. Sikkert 10-11t kjøring dit herfra tipper jeg
Jaja, da er det litt bedre om ikke annet.Vel. Huset er i alle fall ryddigere når vi legger oss enn når vi sto opp. Men ikke sånn som hos Shadow og RonjaR....
Ja fra klompelompeneEr det Klompelompe?
Det så ikke jeg hellerHvor er det rotete der??
Good.Ja! Så nå blir det bhg imorgen og jeg får slappet av![]()
Jada. Det er det joIkke jeg heller. Men ser koselige ut![]()
Koselig det daGood.
Her er sommerfest i barnehagen i morgen.
De har det strøkent og strigletJaja, da er det litt bedre om ikke annet.
Her skulle det sett bedre ut selv. Får besøk i morgen, og litt for mye rot til det egentlig.
De har det strøkent?
Det går så fort så
Det hørtes godt utSjokolade med vanilje smørkrem![]()
Dusj er alltid godtDeilig å få tatt en dusj før barnefaren skal på jobb![]()
Det hørtes ikke feil ut. Greit å få litt friskluft. Her trillet vi en tur hele gjengen i dagJeg ga til og med mannen valget, passe unger eller trille tur. Han valgte å være hjemme så da gikk jeg med god samvittighet. Han var akkurat ferdig å steke grove vafler når jeg kom hjem, så det var en fin arbeidsfordeling det