Se så vakkert - tul

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Se vår vakre baby <3 Alt så veldig bra ut. H#n vinket, sparket og hikket til og med. Jeg klarer ikke la være å smile <3 Vi hadde en fantastisk lege som tok seg god tid og forklarte alt hun så, fikk til og med et bilde av foten :D ImageUploadedByBV Forum1465595420.426837.jpgImageUploadedByBV Forum1465595432.174565.jpg

Er det ikke deilig? Jeg svever fortsatt på følelsen fra vår TUL tirsdag <3

Å få bekreftelsen at alt er i orden og se at mini har begynt å bevege seg er helt fantastisk. Er helt forelsket <3

Ååååå når jeg ser bildene dine henger jeg ved postkassen for å vite når vi skal på tul <3 er 13 uker i dag, etter våre beregninger, får vite mer nøyaktig etter tul.

Ååååå når jeg ser bildene dine henger jeg ved postkassen for å vite når vi skal på tul <3 er 13 uker i dag, etter våre beregninger, får vite mer nøyaktig etter tul.

Gled dere, selve ul var mye tydeligere enn bildene! Helt fantastisk ❤️

Hva er det som stikker ut ved benet:o :D morsomt med så tydelig bilde av foten da!

He he... Det er en blanding av pilen til legen og det som skal bli penis eller klitoris ;) Så ennå usikkert hva det blir :-P :D Ja jeg synest det var litt gøyt bilde :D

Herlige bilder ❤️

Back
Topp