Kos dere på strandaGod dag jenter
Her tusler vi snart ned på stranda en tur, godt å ha den i nærheten
Hva gjør dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør dere?
Hva gjør dere?
Hvor er det rotete der??
Kos dere på trilleturLiv i huset.... Fem unger. Begge de to eldste har besøk
Jeg og lillemor rømmer på ny, og lenger, trilletur, hun våknet like etter vi kom hjem for et par timer siden
Et helt halvårHvilken film?
Høres herlig utPå vei til campingen for å besøke mammas kusine nåSnuppa skal få bade selv om jeg tror det er veldig kaldt
Blir så koselig! Også besøke svigerfar som fisker på samme sted
Herlig Søndag! Må alle kose seg
![]()
Deilig å få sove litt lengre enn normaltSjokkert over småtten in dag! Hans tok ikke opp før kvart over 8 som er svært uvanlig. Så tenkte at han kun sover en halvtime på dagtid. Men nå har han sovet en time!! Så deilig![]()
Syns da det ikke ser rotete ut, men vet at hadde det sett sånn ut her hadde jeg følt det samme
Hva lager dere?God ettermiddag damer. Her lager vi middag. Har besøk av foreldrene mine enda. Vi har vært ute en tur og nå sover storesøster i fanget på morfar.![]()
Jeg vekket han etter 1,5 tHan tar en lat søndag![]()
Ja men i natt var det ikke helt bra for bleien hadde løsnet og han var klissvåt og da tok det sin tid før han fant roen igjen,,Deilig å få sove litt lengre enn normalt![]()
Du har virkelig gjort en kjempe jobbJa, hun blir et halvt år 25.6 så da kan jeg ikke levere mer, og vi har ferie. Avtalt at jeg trapper ned nå de 10-15 glassene jeg har igjen å fylle og så leverer jeg inn alt sammen og gir meg.
Greit å rømme for å få litt fred og ro jaLiv i huset.... Fem unger. Begge de to eldste har besøk
Jeg og lillemor rømmer på ny, og lenger, trilletur, hun våknet like etter vi kom hjem for et par timer siden
Så godt å høreDet har jeg gjor
Så braVi hadde det veldig fint igår![]()
TakkKos dere masse idag![]()
TakkHøres herlig ut
Kos dere
Ha en strålende dag på campingenPå vei til campingen for å besøke mammas kusine nåSnuppa skal få bade selv om jeg tror det er veldig kaldt
Blir så koselig! Også besøke svigerfar som fisker på samme sted
Herlig Søndag! Må alle kose seg
![]()
Det gjør detDet blir det jo. Blir dyrt å kjøre så langt også