Juni - skravletråden

Okei bra det ikke ble så gale likvel da.
Joda, greit nok sammenlagt. Det beynte dog svært dårlig med urolig frøken og våknet mye.

Ja, kan være greit å ta på sparket også.
Vi vurderer loppemarked her
Veldig greit for mor ja.

Uff, noen grunn for at hun er urolig?

Loppemarked er jo så gøy :) Kos dere!

God morgen søte dere:) Hvordan har dere sovet:)?
Planer for dagen:)?

God morgen :) Vet ikke om jeg har sovet godt eller ikke, men tror det har vært for varmt i rommet da jeg våknet med en ekkel hodepine, samme gjorde mannen..
Ingen store planer for dagen her, enn du da? :)

God formiddag. Frokost er inntatt, badet ble ikke tatt under morgenstellet til lillesøster, i stedet var det to jenter på badet samtidig og det hele gikk litt effektivt i stedet for "hun spreller naken mens jeg rydder klær", for det var liksom ikke plass til det når faren smurte mellomste med solkrem samtidig.

Ungene er pisket igang med å rydde og så rømte jeg hele huset med baby og hund på tur så yngste får sove. Får se hva som er skjedd hjemme når jeg kommer hjem.

Klem til deg❤️ Det vil du forhåpentlig vis gjøre ;) Jeg la meg aaalt for sent:( Og N våknet 06.00 så det ble 3 timer på meg, men hun satte seg på paden og jeg sovnet i en time :)

N fikk akutt feber, magesmerter og hyperventilerte i går :( Rett på legevakta! Fant ikke noe men brygger mest sannsynlig på et virus :( Ble litt redd i går kjente jeg:o
Takk og klem tilbake ❤️ oi det var tidlig! Godt du fikk sovet en time til :)
Oi så skummelt :( godt de ikke fant noe da :) skjønner det veldig godt :( hadde blitt det selv ❤️
Hvordan er hun idag? :)

God dag :) nettop hatt en familie frokost for første gang på lenge, nå er det snart jobb
Det er koselig når man kan ha det :)
Kos deg på jobb :D

God morgen søte dere:) Hvordan har dere sovet:)?
Planer for dagen:)?
God dag søte deg :)
Har faktisk fått sove godt.
Planene for dagen ble ødelagt når snuppa begynte å hoste :p skulle egentlig ut i parken og kose oss.

Back
Topp