Hvilke klær kjøper du til deg selv? *inspirert*

Hehe ja det er vel noe sånt jeg også prøver på :p
Tok på meg en bukse jeg kjøpte på ungdomsskolen/vgs, og var skikkelig stolt over at jeg passet den enda (før siste vektøkning). Venninnene mine bare ristet på hodet når de så den
"åh, har du den enda, så fint. Vi må shoppe snart"
Litt sånn dårlig skjult ironisk undertone :p
Ha ha ha :D

Vi tok faktisk helt av idag!:eek:
Jeg kjøpte meg to jakker, primaloft og skall, i tillegg til en turbukse, aklima ulltrøye og skidress fra one way. Samboeren fant seg anorakk, turbukse og forskjellig stæsj.
Kjøpte bergans teddyjakke og Lanulua sett til kidden, genser, bukse og lue. Det var nydelig og veldig deilig, men sååå dyrt! Har lyst på samme sett selv, får bli en annen gang. Jeg syns det var sånn flaks, fordi jeg ofte sliter med å finne rett farge og størrelse på produkter jeg leter etter, og idag klaffet bare alt :)
Kjøpte i tillegg gave til tantebarnet mitt, og en god del på luefabrikken, så idag slo vi virkelig på stortromma! :p

Jeg så etter deg, men innså at veldig mange har babyjogger :hilarious: turte ikke si hei til noen av dem med rett vogn :p

At det er høres veldig dyrt ut :p
Det var jo sykt mange folk der igår :O kom tidlig men stod 40 minutter i kø for å komme inn :p

Jeg hadde lyst på sykt mye. Men pengeboka strakk ikke til alt. Men ble en koselig dag uansett:) neste år må vi spare opp penger til den messa:p

Hadde og lyst på de lanulua ullklærne til jenta vår men prisene var stive :p men gode klær:) så gøy når det klaffet totalt å man finner seg masse :D

Hehe, søstra mi var og der. Hun så kjentfolk overalt og hilste på mange. Folk jeg og kjenner, men i alle folkekaoset ble jeg folkeblind og kjente ikke igjen noen før de faktisk stoppa meg og sa hei:p prøvde å se etter ei blond ei som evt prøvde å se på vogna mi, hahha men klarte ikke se noen jeg:p

Er du fra troms du?

Behagelig, enkle "farger" (ergo sort, hvitt, grått, sånn kamuflasjegrønn) og praktisk. Kjoler med strømpebukse, tights med cardigan over, enkle bukser med t-skjorter, mye ull på vinteren (kjoler, strømpebukser etc). Bruker ikke trange plagg, farger, dongeri eller lignende. Ei heller mye kløft/hud.

Akkurat nå kjøper jeg ikke klær til meg selv! Gleder meg til lillebror er ute og jeg får av noen kg :D

At det er høres veldig dyrt ut :p
Det var jo sykt mange folk der igår :O kom tidlig men stod 40 minutter i kø for å komme inn :p

Jeg hadde lyst på sykt mye. Men pengeboka strakk ikke til alt. Men ble en koselig dag uansett:) neste år må vi spare opp penger til den messa:p

Hadde og lyst på de lanulua ullklærne til jenta vår men prisene var stive :p men gode klær:) så gøy når det klaffet totalt å man finner seg masse :D

Hehe, søstra mi var og der. Hun så kjentfolk overalt og hilste på mange. Folk jeg og kjenner, men i alle folkekaoset ble jeg folkeblind og kjente ikke igjen noen før de faktisk stoppa meg og sa hei:p prøvde å se etter ei blond ei som evt prøvde å se på vogna mi, hahha men klarte ikke se noen jeg:p

Er du fra troms du?
Ja det var ganske folksomt. Vi sto nesten en time i kø for at kidden skulle få prøve zip line, og en halvtime med ponniene :p

Hehe ja det ble veldig dyrt, men vi kjøpte ting vi var på jakt etter, som hadde blitt kjøpt inn uansett, vi regnet oss frem til at vi sparte 6000 med alle rabattene fra fullpris :D

Lanulua vil jeg gjerne ha til meg selv før vinteren, men det var ganske dyrt for et sett til voksne, ble jo nesten 800kr for et sett til barn :eek:

Har vært tradisjon å dra på messa, og når jeg vet jeg trenger noe nytt pleier jeg å vente til messa og lete der, spart mye penger på det :) Så syns jeg det er så koselig med sånn messestemning :)

Hehe en gang så gikk jeg forbi en flokk med valper, så på de og syns de var veldig søte. Litt senere går jeg på samme flokken, og ser da at det er jo noen jeg kjenner godt som holder de :hilarious: Så var litt fjern jeg også :p

Jeg er fra Troms ja ;)

Akkurat den fargen i den størrelsen finner jeg ikke på nett:(?
Ah, finnes ikke på nett i det hele tatt nei i din str.nei.
Må lese bedre skjønner jeg;)
Kjedelig.
Skal se litt jeg også.
(Lover å ikke stjele den, da jeg er en xs selv;) )

Ja, de er så gode :D Eneste minuset er at de vier seg mye ut.
Ja, jeg gikk nesten i diskusjone med hun på butikken når jeg kjøpte min første, fordi hun insisterte på at jeg skulle gå ned noen størrelser. Er glad jeg hørte på henne, ellers hadde den falt av nå :p

Ja det var ganske folksomt. Vi sto nesten en time i kø for at kidden skulle få prøve zip line, og en halvtime med ponniene :p

Hehe ja det ble veldig dyrt, men vi kjøpte ting vi var på jakt etter, som hadde blitt kjøpt inn uansett, vi regnet oss frem til at vi sparte 6000 med alle rabattene fra fullpris :D

Lanulua vil jeg gjerne ha til meg selv før vinteren, men det var ganske dyrt for et sett til voksne, ble jo nesten 800kr for et sett til barn :eek:

Har vært tradisjon å dra på messa, og når jeg vet jeg trenger noe nytt pleier jeg å vente til messa og lete der, spart mye penger på det :) Så syns jeg det er så koselig med sånn messestemning :)

Hehe en gang så gikk jeg forbi en flokk med valper, så på de og syns de var veldig søte. Litt senere går jeg på samme flokken, og ser da at det er jo noen jeg kjenner godt som holder de :hilarious: Så var litt fjern jeg også :p

Jeg er fra Troms ja ;)
Da sparte dere myee :O tenkte å gjøre det samme til neste år. Spare innkjøpene til messa. For de hadde jo mange gode tilbud :D

Har lyst til neste år og låne bobilen til svigers og være der hele helga :) med kidden:)

Den flokken med elghunder?:) jenta mi hoppa i vogna når hun så de. Så hun fikk kjenne og hilse på de valpene. Så utrolig flotte :)

Aah. Langt unna midt troms? Bor nært Senja vi:)

Ah, finnes ikke på nett i det hele tatt nei i din str.nei.
Må lese bedre skjønner jeg;)
Kjedelig.
Skal se litt jeg også.
(Lover å ikke stjele den, da jeg er en xs selv;) )
Hihi, om du finner den er du fantastisk :*

Ja, jeg gikk nesten i diskusjone med hun på butikken når jeg kjøpte min første, fordi hun insisterte på at jeg skulle gå ned noen størrelser. Er glad jeg hørte på henne, ellers hadde den falt av nå :p
Hehe, ja :)

Liker tettsittende jeans. Av shorts liker jeg litt rutete kort shorts. Ikke kortkort da :p Men med sånn selebelte hekta på og en litt tettsittende topp til.
Liker cardigans og topper. Helst litt tettsittende, men har mange løse også. Da bruker jeg som regel ett belte til pynt rundt midjen.
Av sko liker jeg converse til daglig. Ballerina og pumps derimot er også herlig. Spesielt i knæsje farger alt.

Når jeg går ut liker jeg kjoler. Jeg foretrekker korte og tettsittende da. Ikke kortkort :p Men oppføre knærne må det være. Jeg er kort selv, så jeg ser bare enda mindre ut om jeg går med noe lengre enn knærne.
Jeg elsker 50 tallsstilen også. Av både sko, vesker, pynt og klær! Og prøver alltid å få inn litt mer :p Farger, farger og atter farger :) Løv it

"Joggers"
Dr.Denim
Singletter (ikke med spagettistropper) og enkle t-skjorter med stoff som "flyter" og ser litt tilfeldig ut.
Liker 90tallskjoler
Converse, Toms eller ankelboots.
Tights og casual bluse/overdel.

Vil si at stilen min er veldig moderne, men ikke innviklet:-)

Da sparte dere myee :O tenkte å gjøre det samme til neste år. Spare innkjøpene til messa. For de hadde jo mange gode tilbud :D

Har lyst til neste år og låne bobilen til svigers og være der hele helga :) med kidden:)

Den flokken med elghunder?:) jenta mi hoppa i vogna når hun så de. Så hun fikk kjenne og hilse på de valpene. Så utrolig flotte :)

Aah. Langt unna midt troms? Bor nært Senja vi:)
Det er veldig forskjellig hvor mye bra jeg finner, men en gang fikk jeg 4500 i avslag på et telt, så noen ganger kan man virkelig finne gull der ja :D

Ja det blir nok trivelig, vi kommer nok til å leie oss hytte neste år :)

Ja, de er Jämthunder da, men det var nok de du så! De er så nydelige, kunne godt tenkt meg å ta en med meg hjem :p
Min gutt ville også hilse på dem, han satte seg ned og ble overfalt :p Men han er så vant med hund så det gikk helt fint :)

Jeg har bodd litt rundt og kjørt mye frem og tilbake, så jeg syns jo alt i Troms er nært :p Men kan jo ta det videre på chat :)

Back
Topp