SnakkesTar med meg kroppen min i dusjen for en god og varm dusj før leggetidkanskje vi prates etterpå. Får ikke sove enda. Kynnerne starter på denne tiden. Snakkes
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SnakkesTar med meg kroppen min i dusjen for en god og varm dusj før leggetidkanskje vi prates etterpå. Får ikke sove enda. Kynnerne starter på denne tiden. Snakkes
![]()
Mannen hjemme og barna i seng?Jeg sitter her og dingler
Er ikke alene da![]()
Æsj så kjedelig daNår man klarer å glemme å skrive hbo på klespakken man selger
Ja ja noen gjorde et røverkjøp da
Mhm det er detÅ den er kjedelig!
Ja skjønner detVi får se.
Har jo ikke problem med at han faster, bare tidene han følger![]()
Yesvar i grunn detÆsj så kjedelig da![]()
Jepp helt korrektMannen hjemme og barna i seng?
Ikke snakk om, jeg er strålende fornøyd med tingenes tilstandHerlig! Kan vi bytte for en mnd tid?
Ja de holder utolig bra de Brio lekeneEldste fikk det av mommo, og som de fleste andre Brio ting lever de lenge så det har han![]()
Foruten at jeg var så glad at tårene sprutet siden jeg har vært ganske bekymret for han.Ja de holder utolig bra de Brio lekeneJa da blir det ,ange fine gåturer
Herlig!
1 poeng til megJepp helt korrekt![]()
Veldig kjedeligHehe, rydde er kjeeedelig![]()
Ikke på langt nær.Håper dere er ferdig nå!
Godt gjortVeldig kjedelig
Men nå gjør jeg meg mer eller mindre klar for senga snart, og fortsetter heller i morgen. Badet må tas, det må det jo ca alltid, så det tar jeg under jenteungens morgenstell.
Også ser jeg hvor langt mannen kommer på stua i kveld, og jager ungene rundt til å ta en del før de får gå ut ;-)
God nattNei nå må jeg sove
Skravles i morgen
etter midnatt er det bare 2 uker igjenIkke så lenge igjen nå.
Håper en dusj hjelper
God natt KenguNei nå må jeg sove
Skravles i morgen
Masse lykke til på tirsdagetter midnatt er det bare 2 uker igjenstoresøster kom 39+3 og jordmor skal sjekke modenheten min på tirsdag
![]()