Tror han kommer snart jeg altså!De har softis på mix her, men blir jo ikke det sammevi får se hvordan formen min er. Jeg sovnet av en times tid og grusomt vondt i bekkenet, men er så verdt det !!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror han kommer snart jeg altså!De har softis på mix her, men blir jo ikke det sammevi får se hvordan formen min er. Jeg sovnet av en times tid og grusomt vondt i bekkenet, men er så verdt det !!
![]()
Det kan være store muligheter for detKanskje han lærer å gå i løpet av sommeren![]()
Eldste fikk det av mommo, og som de fleste andre Brio ting lever de lenge så det har hanDet kan være store muligheter for detHar han brio gåvogn eller no?
Vi er er der hvert årIkke vært der på mange år nå, så blir gøy!Blir ikke så mye karuseller på meg da. Drar med mannen og barna, og eldste tar barnekaruseller. Så hvis jeg skal ta, så blir det alene liksom.
Takk ❤God kveld kjære degSkjønner deg godt! Sender deg en stoor klem <3
Ja det ogsåHelt klart bedre og penere![]()
Ja dette var dårlig planlagt av mannenNår man har under 4 timer på å spise samt drikke nok for en hel dag skal det ikke mye til å forstå at det ikke går![]()
Og passer dårlig når jeg kunne trengt mer hjelp også.
Krysser fingreJa han trives derNu er han heldigvis rolig og sover godt. Så vi får se hvordan det blir når vi legger oss på soverommet
![]()
Hehe, rydde er kjeeedeligAldri så veeeeeldig klar for senga tidlig som når vi skal rydde huset før vi legger oss
Jeg er stuptrøtt.
Og eldstemann får en kompis på besøk i morgen formiddag så vi skal liksom rydde. Jeg bretter egentlig klær...
Er mannen interessert da?Skjønner ikke hva du snakker om![]()
Sov godt og lykke til med kakenSmørkrem kaka er ferdig bakt og puttet i fryseren. Så i morra finner vi ut om den egner seg som iskake
Nu skal vi legge oss og håper på en god natts søvn. God natt![]()
Her sitter jeg og ser Bislett games fra torsdag, og har unngått å sjekke resultater , vet ikke hva som er verst jegSkjønner ikke hva du snakker om![]()
Vi får se.Ja dette var dårlig planlagt av mannenhåper du klarer å snakke litt fornuft i ham!
Niks, ikke eldste hellerEr mannen interessert da?
Jeg tok fullstendig over tven for å unngå reprise av igår! Greit at han ser på det, men han trenger IKKE tven![]()
Jeg sitter her og dinglerHjemme alene i kveld. Er det noen fler som er oppe sent i kveld?
Å den er kjedelig!Når man klarer å glemme å skrive hbo på klespakken man selger
Ja ja noen gjorde et røverkjøp da
Da er det på tideJaaldri vært der faktisk
Herlig! Kan vi bytte for en mnd tid?Niks, ikke eldste heller
Fot*?#? fri sone her