Hehe. Idag var det ikke akkurat så mange kjoler og finneÅh den var fin, vil ha en sånn!
Men idag gikk det ikke i kjoler altså, har handlet masse klær!
Fant du noe?
Hva kjøpte du?
Vi endte opp med ullgenser til gubben og ladda til jenta blant annet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Idag var det ikke akkurat så mange kjoler og finneÅh den var fin, vil ha en sånn!
Men idag gikk det ikke i kjoler altså, har handlet masse klær!
Fant du noe?
Det hørtes ut som en klesstil jeg vil ha, men føler jeg er litt for tjukk for den foreløpigSkal nok passe det engang
![]()
Den var lekkerVis vedlegget 181848
Denne. Draperingene er så fine or de skjuler skavanker så godt
Jeg sminker meg hver gang jeg skal på jobbføler meg bra da
![]()
Ja nå som jeg har lagt meg godt ut over komfortsonen så trives jeg faktisk bedre i kjoler enn i skinny jeans og toppJeg vil nå tro at den stilen passer de fleste kroppsfasonger
Kjole er jo et veldig kjekt plagg da de finnes i så mange varianter og modeller. Finnes en for alle figurer![]()
Hehe nei jeg likte de magetoppene da jeg var tenåring, syns jeg ser at jeg sprader rundt med magetopp og strekkmerker nåEr ikke så glad i prints på klærene. Eller de korte mage toppene som er så inn nå.
Har en egentlig ganske basic stil nå med stramme jeans og vanlig singlet og cardigan. Men vil ha litt mer pyntet stil med klær som ikke alle andre går med. Finner alltid så mye fint i de dyre butikkene, men gidd ikke bruke så mye penger på det![]()
Jeg elsker buksene fra floydJeg bruker stort sett kjoler året rundt. Strømpebukse av ull om vinteren.
Ellers blir det litt gensere fra HM og bukser fra Floyd.

Vi tok faktisk helt av idag!Hehe. Idag var det ikke akkurat så mange kjoler og finne
Hva kjøpte du?
Vi endte opp med ullgenser til gubben og ladda til jenta blant annet![]()
turte ikke si hei til noen av dem med rett vogn Ja jeg er også stor fan av New Yorker, men lenge siden jeg har handler derJeg er vel litt der som du er, der garderoben virkelig trenger en oppgradering. Etter å ha blitt mamma til to små har det å stelle seg, pynte seg og føle seg fin og fresh virkelig blitt fremmed og nedprioritert. Har gått mye i "daffe-klær" som jeg kaller det. Joggebukser og helst sambo sine t-skjorter da de er så store og romsligeMen nå har jeg bestemt meg for å endre stil. Skal begynne å prioritere meg selv, både når det gjelder å sminke meg oftere og kle meg bedre. Jeg har blitt helt forelska i butikken New Yorker. De har så mye både kult, fint og feminint og det beste av alt er at man ikke blir ruinert av å handle der, da det er veldig rimelige og fornuftige priser der
Har begynt å handle mer slimfit jeans, skjørt og fine topper som fint kan brukes både til hverdags og fest
![]()
Å så fine de var, likte spesielt den blå toppenVis vedlegget 181881 Vis vedlegget 181882 Vis vedlegget 181883
Dette har jeg shopper i dag, trenger å fornye lutt jeg også
Hehe ja det er vel noe sånt jeg også prøver påJeg kjøper mye klær fra Zalando.
Bluser, div jeans, sko, bikini, cardigans, kjoler.
Har prøvd å bli litt mer voksen i stilen.
![]()
Ja slengbuksene, hørte rykter om at de var på vei tilbake igjen. Står over de jaVeldig ettersittende klær og bukser med sleng unngår jeg iallfall![]()
Ja jeg er også stor fan av New Yorker, men lenge siden jeg har handler der![]()
Ja, de er så godeJeg elsker buksene fra floyd![]()