Hvilke klær kjøper du til deg selv? *inspirert*

Åh den var fin, vil ha en sånn! :p
Men idag gikk det ikke i kjoler altså, har handlet masse klær! :D
Fant du noe?
Hehe. Idag var det ikke akkurat så mange kjoler og finne ;)

Hva kjøpte du?

Vi endte opp med ullgenser til gubben og ladda til jenta blant annet :)

Har en jobb som til tider krever en viss stil. Går for det meste i skjørt, enten blyantskjørt eller fullvidde, med en topp/bluse til, og gjerne en dressjakke ell. Pumps eller ballerinasko alt ettersom hva jeg føler for. Også har jeg noen kjoler som egner seg på jobb. Liker godt sterke farger og mønster, men går også endel i helsort i vinterhalvåret.

Men så har jeg dager uten møter, så da hender det jeg dukker opp i dongeribukse, t-skjorte og joggesko - føler meg litt schizofren i stilen da ;)

Lett sminket hver dag, da føler jeg meg bedre!

Jeg er vel litt der som du er, der garderoben virkelig trenger en oppgradering. Etter å ha blitt mamma til to små har det å stelle seg, pynte seg og føle seg fin og fresh virkelig blitt fremmed og nedprioritert. Har gått mye i "daffe-klær" som jeg kaller det. Joggebukser og helst sambo sine t-skjorter da de er så store og romslige :-P Men nå har jeg bestemt meg for å endre stil. Skal begynne å prioritere meg selv, både når det gjelder å sminke meg oftere og kle meg bedre. Jeg har blitt helt forelska i butikken New Yorker. De har så mye både kult, fint og feminint og det beste av alt er at man ikke blir ruinert av å handle der, da det er veldig rimelige og fornuftige priser der :) Har begynt å handle mer slimfit jeans, skjørt og fine topper som fint kan brukes både til hverdags og fest :-)

Det hørtes ut som en klesstil jeg vil ha, men føler jeg er litt for tjukk for den foreløpig :p Skal nok passe det engang :p

Jeg vil nå tro at den stilen passer de fleste kroppsfasonger :-)

Kjole er jo et veldig kjekt plagg da de finnes i så mange varianter og modeller. Finnes en for alle figurer :-)

Jeg kjøper mye klær fra Zalando.
Bluser, div jeans, sko, bikini, cardigans, kjoler.
Har prøvd å bli litt mer voksen i stilen.
:)

Jeg vil nå tro at den stilen passer de fleste kroppsfasonger :)

Kjole er jo et veldig kjekt plagg da de finnes i så mange varianter og modeller. Finnes en for alle figurer :)
Ja nå som jeg har lagt meg godt ut over komfortsonen så trives jeg faktisk bedre i kjoler enn i skinny jeans og topp :)

Er ikke så glad i prints på klærene. Eller de korte mage toppene som er så inn nå.

Har en egentlig ganske basic stil nå med stramme jeans og vanlig singlet og cardigan. Men vil ha litt mer pyntet stil med klær som ikke alle andre går med. Finner alltid så mye fint i de dyre butikkene, men gidd ikke bruke så mye penger på det :p
Hehe nei jeg likte de magetoppene da jeg var tenåring, syns jeg ser at jeg sprader rundt med magetopp og strekkmerker nå :p

Jeg bruker stort sett kjoler året rundt. Strømpebukse av ull om vinteren.

Ellers blir det litt gensere fra HM og bukser fra Floyd.
Jeg elsker buksene fra floyd :happy:

Hehe. Idag var det ikke akkurat så mange kjoler og finne ;)

Hva kjøpte du?

Vi endte opp med ullgenser til gubben og ladda til jenta blant annet :)
Vi tok faktisk helt av idag!:eek:
Jeg kjøpte meg to jakker, primaloft og skall, i tillegg til en turbukse, aklima ulltrøye og skidress fra one way. Samboeren fant seg anorakk, turbukse og forskjellig stæsj.
Kjøpte bergans teddyjakke og Lanulua sett til kidden, genser, bukse og lue. Det var nydelig og veldig deilig, men sååå dyrt! Har lyst på samme sett selv, får bli en annen gang. Jeg syns det var sånn flaks, fordi jeg ofte sliter med å finne rett farge og størrelse på produkter jeg leter etter, og idag klaffet bare alt :)
Kjøpte i tillegg gave til tantebarnet mitt, og en god del på luefabrikken, så idag slo vi virkelig på stortromma! :p

Jeg så etter deg, men innså at veldig mange har babyjogger :hilarious: turte ikke si hei til noen av dem med rett vogn :p

Jeg er vel litt der som du er, der garderoben virkelig trenger en oppgradering. Etter å ha blitt mamma til to små har det å stelle seg, pynte seg og føle seg fin og fresh virkelig blitt fremmed og nedprioritert. Har gått mye i "daffe-klær" som jeg kaller det. Joggebukser og helst sambo sine t-skjorter da de er så store og romslige :p Men nå har jeg bestemt meg for å endre stil. Skal begynne å prioritere meg selv, både når det gjelder å sminke meg oftere og kle meg bedre. Jeg har blitt helt forelska i butikken New Yorker. De har så mye både kult, fint og feminint og det beste av alt er at man ikke blir ruinert av å handle der, da det er veldig rimelige og fornuftige priser der :) Har begynt å handle mer slimfit jeans, skjørt og fine topper som fint kan brukes både til hverdags og fest :)
Ja jeg er også stor fan av New Yorker, men lenge siden jeg har handler der :)

Jeg kjøper mye klær fra Zalando.
Bluser, div jeans, sko, bikini, cardigans, kjoler.
Har prøvd å bli litt mer voksen i stilen.
:)
Hehe ja det er vel noe sånt jeg også prøver på :p
Tok på meg en bukse jeg kjøpte på ungdomsskolen/vgs, og var skikkelig stolt over at jeg passet den enda (før siste vektøkning). Venninnene mine bare ristet på hodet når de så den
"åh, har du den enda, så fint. Vi må shoppe snart"
Litt sånn dårlig skjult ironisk undertone :p

Veldig ettersittende klær og bukser med sleng unngår jeg iallfall :)
Ja slengbuksene, hørte rykter om at de var på vei tilbake igjen. Står over de ja :p

Så tilfeldigvis på Trinny og Susannah her om dagen, de gikk da løs på mødre i Norge :p
Kjente meg jo godt igjen på de damene de plukket ut, og tenker at mange andre sikkert gjør det også. Det er så lett å gjemme seg bak gamle klær, istedet for å gå ut av komfortsonen og vise seg litt frem igjen. Jeg har såvidt begynt nå, og kjenner at jeg trives bedre og bedre med meg selv.

Men viktigst av alt for meg er det at jeg nå har en samboer som viser at han syns jeg er fin som jeg er, og da kan jeg jo ikke være uenig med han :p Så har jeg fått litt starthjelp av venninner til å finne ting som kler meg, og finne en stil :)

Jeg har alltid syntes jeg har vært for tykk. Ser jo på gamle bilder av meg selv nå, at det var øynene det var noe galt med, men nå er jeg altså overvektig. Det som er litt spesielt nå er at jeg kan føle meg vel med meg selv fordet om jeg ønsker å slanke meg/trene. Jeg kan si at jeg ønsker forbedring, men jeg avskyr ikke mitt eget speilbilde i mellomtiden lengre. Det er en fantastisk lettelse, og nå skulle jeg ønske jeg kunne gå 15 år tilbake i tid og kakke meg selv i hodet å si
"Skjerpe deg, du er fin nok uansett!"
Endelig selvtillit liksom, påtide :p

Jeg kjører bluser. Har vel en ganske klassisk stil. Små pupper, så blir stort sett bluser uten utringning. Elsker de på MQ. Dobber, tror jeg merket heter. Molly Jeans fra Gina Tricot. Gjerne svarte eller mørkeblå. Og kjoler! Elsker å gå i kjole. Har kontorjobb (når jeg ikke er i perm) så skapet mitt har blitt litt preget av det.
Skjorter er veldig kjekt nå når jeg ammer. Og det passer jo også fint til jeans. De fra Gina tricot har fin passform til meg. junk in tha trunk på meg er rumpa og låra, mens puppa er små og midja er smal:P

Back
Topp