Hvilke klær kjøper du til deg selv? *inspirert*

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Det har vært flere tråder om klær til barn, er det noe spesielt du søker etter eller unngår til deg selv?

Jeg prøver å utvide mitt klesskap, da jeg alltid har hatt en kjedelig og lite moteriktig stil før. Kjøper nå mange skjørt og kjoler, pene topper og skjorter med print, gjerne cardigans. Har selvfølgelig også en forkjærlighet for jeans, slim fit :)
Jeg misliker klær med trange armer, men ellers vet jeg ikke om noe spesielt jeg unngår

Btw, jeg har fått sko-dilla! Men vil ikke ha veldig høy hæl, og må ha støtte rundt hælen :p

Det har vært flere tråder om klær til barn, er det noe spesielt du søker etter eller unngår til deg selv?

Jeg prøver å utvide mitt klesskap, da jeg alltid har hatt en kjedelig og lite moteriktig stil før. Kjøper nå mange skjørt og kjoler, pene topper og skjorter med print, gjerne cardigans. Har selvfølgelig også en forkjærlighet for jeans, slim fit :)
Jeg misliker klær med trange armer, men ellers vet jeg ikke om noe spesielt jeg unngår

Btw, jeg har fått sko-dilla! Men vil ikke ha veldig høy hæl, og må ha støtte rundt hælen :p
Jeg er generelt blitt elendig på å kjøpe klær etter jeg ble mamma. Alt går til ungen for er mer gøy å lete etter klær til henne.

Hvilke skjørt og kjoler har du og hvor kjøper du de? Har lyst å begynne å bruke det selv :),

Jeg er generelt blitt elendig på å kjøpe klær etter jeg ble mamma. Alt går til ungen for er mer gøy å lete etter klær til henne.

Hvilke skjørt og kjoler har du og hvor kjøper du de? Har lyst å begynne å bruke det selv :),
Jeg har alltid vært elendig til p handle til meg selv, tidligere har det vært sånn at på sommeren har jeg prøvd og handle inn litt nytt, men det har sett likt ut som det gamle :p Så har jeg faktisk alltid hatt venninner som shoppingassistenter :p Når jeg har "pyntet" meg, har de sett på meg og sagt litt oppgitt; "vi skal kjøpe deg nye klær snart" :p

Har nå prøvd å finne kjoler som kan passe til hverdagsbruk, startkjolene var fra h&m og Cubus. Men nå har jeg oppdaget fenomenet Zalando :D
Så nå går jeg helt ut av comfortsonen, og prøver å bli litt mer feminin. Syns jo det er så fint når andre går i kjoler og skjørt, jeg må bare tørre og bruke det :)

Er ikke så glad i prints på klærene. Eller de korte mage toppene som er så inn nå.

Har en egentlig ganske basic stil nå med stramme jeans og vanlig singlet og cardigan. Men vil ha litt mer pyntet stil med klær som ikke alle andre går med. Finner alltid så mye fint i de dyre butikkene, men gidd ikke bruke så mye penger på det :p

Før i tida var jeg ganske kul i klesstilen, om jeg kan si det selv. Skinnjakker, slitte jeans etc. Nå er jeg for gammel for slikt, og har fortsatt en del gravidkilo og gå ned. Så får vel finne meg en stil etter jeg er ferdig å gå ned i vekt.
Nå går det som regel i cardigans, oversize topper, og enten slim fit eller myke og behagelige bukser.

Jeg har vel egentlig ikke så mye stil :-P vil og ned i vekt, slik som orly. Føler meg ikke fin i de klærne jeg synes er fine lenger. Men premien min, hvis jeg klarer å gå ned i vekt, er en skikkelig shoppingrunde :-D

Jeg har alltid vært elendig til p handle til meg selv, tidligere har det vært sånn at på sommeren har jeg prøvd og handle inn litt nytt, men det har sett likt ut som det gamle :p Så har jeg faktisk alltid hatt venninner som shoppingassistenter :p Når jeg har "pyntet" meg, har de sett på meg og sagt litt oppgitt; "vi skal kjøpe deg nye klær snart" :p

Har nå prøvd å finne kjoler som kan passe til hverdagsbruk, startkjolene var fra h&m og Cubus. Men nå har jeg oppdaget fenomenet Zalando :D
Så nå går jeg helt ut av comfortsonen, og prøver å bli litt mer feminin. Syns jo det er så fint når andre går i kjoler og skjørt, jeg må bare tørre og bruke det :)
Jeg har en 7kg å ta av før jeg når matchvekta før jeg var gravid. Men mistenker de flotte buksene og skjørtet og skjortsen i str 25 / 32 / xs aldri kommer til å passe igjen pga hoftene er blitt bredere. Og der har jeg gitt opp litt. For føler ingenting ser greit ut pga love handles. Hater de jeg :p så går ikke i så spennende klær :p men prøve en av de kjente Kaffe kjolene her om dagen. Fytti for en fantastisk kjole! Men utsolgt i min str i den fargen :( det er en sånn kjole jeg kunne gått i hver dag!

Er begynt å tenke på å pynte meg litt jeg og. For min egen del. Leppestift, skjørt og sånt :)

Har ti kilo for mye plutselig, og shopping til megselv har gått nederst i prioriteringslista, selv om jeg absolutt burde kjøpe litt nytt. I varmen har jeg blitt veldig gla i å gå med kjole, skjuler det jeg ikke ønsker å vise.
Skulle shoppe litt klær her om dagen, kom hjem med én kjole. Alt annet så... Så ikke bra ut.... Ikke gøy å gå fra str 34/36 til 40/42 på litt over ett år :/

Går mye i tights, topp og stooore gensere, gjerne mannen sin :p

Jeg elsker 40 og 50-talls stil, og har masse vintage og retrokjoler. Finner masse på nett, som zalando og kjoledamen.

Jeg har en 7kg å ta av før jeg når matchvekta før jeg var gravid. Men mistenker de flotte buksene og skjørtet og skjortsen i str 25 / 32 / xs aldri kommer til å passe igjen pga hoftene er blitt bredere. Og der har jeg gitt opp litt. For føler ingenting ser greit ut pga love handles. Hater de jeg :p så går ikke i så spennende klær :p men prøve en av de kjente Kaffe kjolene her om dagen. Fytti for en fantastisk kjole! Men utsolgt i min str i den fargen :( det er en sånn kjole jeg kunne gått i hver dag!

Er begynt å tenke på å pynte meg litt jeg og. For min egen del. Leppestift, skjørt og sånt :)
Jaja, jeg har 20 kg mer enn før jeg ble gravid, så skjønner absolutt hva du mener, jeg må gjøre en innsats for å trives i egen kropp. Hva er en kaffekjole? Jeg har også begynt å sminke meg oftere og mer enn før, det hjalp veldig på selvfølelsen :)

Jeg regelrett hater å kjøpe klær! Virkelig hater!!!
Jeg skal ha klær som er vide, spesielt etter bryste og ned, jeans kan godt være "normale" får uansett ikke på slim fit pga store legger.
Skal ikke være gjennomsiktig og gensere/topper skal gå under rompa og helst nesten oppi halsen.
Mesteparten av klærne mine er kjøpt i Egypt men kommer fra Tyrkia siden de klærne jeg liker ikke er så lett å få tak i :(

Jaja, jeg har 20 kg mer enn før jeg ble gravid, så skjønner absolutt hva du mener, jeg må gjøre en innsats for å trives i egen kropp. Hva er en kaffekjole? Jeg har også begynt å sminke meg oftere og mer enn før, det hjalp veldig på selvfølelsen :)
kaffe er et merke

Jeg bruker stort sett kjoler året rundt. Strømpebukse av ull om vinteren.

Ellers blir det litt gensere fra HM og bukser fra Floyd.

Kjøper mye skjorter, jeans, lange skjørt og lange kjoler :) Har funnet ut at klesstilen gjør noe med selvtilliten så har blitt veldig nøye på hvilke klær jeg kjøper til meg selv :)

ImageUploadedByBV Forum1465667070.144210.jpg
Denne. Draperingene er så fine or de skjuler skavanker så godt :p

Jeg sminker meg hver gang jeg skal på jobb:p føler meg bra da:)

Vis vedlegget 181848
Denne. Draperingene er så fine or de skjuler skavanker så godt :p

Jeg sminker meg hver gang jeg skal på jobb:p føler meg bra da:)
Åh den var fin, vil ha en sånn! :p
Men idag gikk det ikke i kjoler altså, har handlet masse klær! :D
Fant du noe?

Akkurat nå er jeg høygravid og kler meg deretter, men til vanlig bruker jeg mye kjoler og skjørt. Glad i trange, smale jeans med en bluse/topp og cardigan eller vid genser over. På skofronten liker jeg alt fra boots, enten med litt hæl eller en grovere variant, til Converse og ballerina.

Jobber i bhg, så skapet inneholder også en del ull, fleece og gode joggesko :-)

Akkurat nå er jeg høygravid og kler meg deretter, men til vanlig bruker jeg mye kjoler og skjørt. Glad i trange, smale jeans med en bluse/topp og cardigan eller vid genser over. På skofronten liker jeg alt fra boots, enten med litt hæl eller en grovere variant, til Converse og ballerina.

Jobber i bhg, så skapet inneholder også en del ull, fleece og gode joggesko :)
Det hørtes ut som en klesstil jeg vil ha, men føler jeg er litt for tjukk for den foreløpig :p Skal nok passe det engang :p

Går mest i jeans, topper med cardigan/skjorte/hettejakker. Evt store gensere eller joggebukse og hettejakke. Har noen få kjoler og bluser jeg bruker om jeg skal "pynte".
Hater å handle klær til meg selv siden jeg aldri finner noe jeg liker.

Har og en del ull og fleece som brukes.

Back
Topp