Rart hvordan vi alltid klarer å hente fram det lille ekstraJaa men vi klarte ossmåtte bare hente frem noen ekstra krefter for å holde ut
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart hvordan vi alltid klarer å hente fram det lille ekstraJaa men vi klarte ossmåtte bare hente frem noen ekstra krefter for å holde ut
![]()
Vet ikke hvor den sendes i fraSå kjedelig. Det var jo veldig lang tid:/
Den kommer fra Norge?
Sofa velKveldens planer?
Har han bursdag?Nå har jeg handlet Brannmann Sam leker til gutten min for 1600kr. Gleder meg til å gi dem til han![]()
Uff daSleeeeten... vært en lang dag. Avslutta med halvannen time med skriking på minste når hun skulle sove. Mistenker ørebetennelse.. legevakta i mårra
Nei, ikke før i NovemberHar han bursdag?![]()
Såkjedelig daI det siste har jeg måtte vente lenge på alt slags pakker virker det som..
Hvor bestilte du da?Vet ikke hvor den sendes i fra![]()
Å Jassa du, det gjør du velAlt for mye fra rl (genser, cardigan, kjole, romper). Får se på søndag om jeg bestiller noe![]()
Ha ha såpass jaHåper de overlever![]()
Ha ha såpass jaHåper de overlever![]()
Er koselig det daNei, ikke før i November
Jeg vill bare skjemme han bort litt nå når jeg hadde mulighet økonomisk![]()
Ja hadde en pakke for en stund siden som satt mange uker i tollen hvor de GLEMTE å sende den videreSåkjedelig da
Skjer så mye at jeg knapt rekker å titte innomStille her?? :O
Det er en premie så jeg har ikke bestilt denneHvor bestilte du da?![]()
Fort gjortEr jeg inne på babyshop selv. Salg jada, men blir fort mye i handlekurven![]()
Fysj, det hørtes dyrt utSitter å ser på 2 store regninger nå blant annet. Elektriker og rørlegger![]()
Strikker å ser etter regntrekk pg myggnett til vognaHva gjør du i kveld?![]()
Har handlet to ting i dag da, så det holdt ikke hele juni akkuratÅ Jassa du, det gjør du vel
Ja har smakt, og den var helt greiYes smakt den selv?
Har dere sett nye stabburet sin da?