Pleier å betale litt ekstra, så det blir rundt det samme tilbake hvert årDet er bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier å betale litt ekstra, så det blir rundt det samme tilbake hvert årDet er bra
Her er tv av selv om jeg har serier jeg kan se på
Det er også en mulighetlegger bare alt jeg liker i handlekurven nå så får vi se hihi
Jøss, som i gamle dagerHer er tv av selv om jeg har serier jeg kan se på![]()
Høres lurt utPleier å betale litt ekstra, så det blir rundt det samme tilbake hvert år![]()
Så greit. Noe av det du har likt da?Det er også en mulighet
Jeg har likt alt jeg synes er fint og i rett størrelse så langt![]()
Sitter ofte på padden. Men når jeg er alene hjemme og skal se på ting er jeg redd småen våkner og da får jeg ikke sett noe alikevellJøss, som i gamle dager
Faktisk så kunne jeg tenkt meg å lese mer bøker. Leste veldig mye før. Nå blir jeg sittendes å trykke på telefonen eller iPaden![]()
Satser på det jaDet blir en kjekk ung kb ♡
Har vært på gåturKveldens planer?
Det skjønner jeg! Sønnen min har rom inntil TV stua, senga er inntil veggen som TVn henger på. Men når han først har sovnet ordentlig så kan man "bråke" så mye man vilSitter ofte på padden. Men når jeg er alene hjemme og skal se på ting er jeg redd småen våkner og da får jeg ikke sett noe alikevell
Oj det var mueNå har jeg handlet Brannmann Sam leker til gutten min for 1600kr. Gleder meg til å gi dem til han![]()
Alltid greit med litt ekstra penger før sommerenHøres lurt ut![]()
Jeg må nok snakke med de når vi starter. Den venninna mi snakka om er heldigvis ikke den mi starter i. Hadde aldri godtatt det
Ja, det ble litt mye. Men han fortjener detOj det var mue
UFF daSleeeeten... vært en lang dag. Avslutta med halvannen time med skriking på minste når hun skulle sove. Mistenker ørebetennelse.. legevakta i mårra
Materialer, hageslange, pumpe til husvask og malingHva handlet dere?
Så bra daDet skjønner jeg! Sønnen min har rom inntil TV stua, senga er inntil veggen som TVn henger på. Men når han først har sovnet ordentlig så kan man "bråke" så mye man vil![]()
Var da noen sider herStille her?? :O