Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Spiser sjokolade i sofaenGod kveld
Hva gjør du nå?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiser sjokolade i sofaenGod kveld
Hva gjør du nå?![]()
God kveldOg god kveld![]()
Sitter i sofaen å leser på BV. TVn virker ikke. Heldigvis så kommer snart samboeren hjem, satser på at han får fart i den. Han har også med seg smågodt og colaboksSpiser sjokolade i sofaenduda?
Kjekt å få gjort litt.. snart ferdig med økingen før beina nåStrikker jeg og![]()
God kveldGod kveld![]()
Hva har du i kurven nå da?Er jeg inne på babyshop selv. Salg jada, men blir fort mye i handlekurven![]()
Hva blir det til biffen?Da har jeg endelig fått rotet meg gjennom kjøleskapet og funnet ut hva jeg har lyst på til biffen![]()
Så da blir det snart kos?Sitter i sofaen å leser på BV. TVn virker ikke. Heldigvis så kommer snart samboeren hjem, satser på at han får fart i den. Han har også med seg smågodt og colaboks![]()
Hva ble det?Da har jeg endelig fått rotet meg gjennom kjøleskapet og funnet ut hva jeg har lyst på til biffen![]()
Hva gjør du i kveld?God kveld![]()
YesSå da blir det snart kos?![]()
Varer for 2777 nåHva har du i kurven nå da?
Hva blir det til biffen?
Pastinakk pure, kremet rosepeppersaus med litt rødvin og sopp og stekte brekkbønner og sellerirotHva ble det?![]()
Hva strikker du nå?Strikking her![]()
Får tilbake her ogsåHelt klart. Hvordan gikk det med dere?
Vært innom en tur jeg også. Var mye fint derEr jeg inne på babyshop selv. Salg jada, men blir fort mye i handlekurven![]()
Det er braFår tilbake her også![]()
legger bare alt jeg liker i handlekurven nå så får vi se hihiVært innom en tur jeg også. Var mye fint der
Får se om det blir noe. Hva handler du da?