Jaa men vi klarte ossKjedelig for deg da
Men kjekt med ekstra kroner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa men vi klarte ossKjedelig for deg da
Men kjekt med ekstra kroner![]()
Samme herSterk, og fin hjertelyd på Babyen i magen. Veldig aktiv baby, men Mamma var det verre med blodprosent 8,6 og jernmangel det er for lavt for en gravid.
Ikke farlig for Baby, men slettes ikke bra for Mamma som vil miste enda mere blod ved fødsel. Og tiden etter.
Ellers må stoffskifte opp så 225 mikro gram daglig.
Ikke rart mamma er dønn sliten, og svimler selv når hun sitter helt i ro.
Det er ikke bare pga søvnmangel...
Høres fantastisk ut! Fant du noe?Da er eldste levert på bowling og jeg har 2 timer til shopping![]()
Alt i alt en veldig fin dagDet hørtest jo helt greit ut![]()
Neida, jeg slappet greit at men venninnen min,barna våre leker så godt sammenHørtes ut som en koselig dag
Håper du ikke ble alt for sliten.
Ja, dagene går plutselig fort unna.Har veldig mye å gjøre på jobb som tar mye energi.
Samtidig som jeg har lagt om kostholdet og begynt å strikke.
Kan hende det blir noe i morgen eller på søndag
Så braNeida, jeg slappet greit at men venninnen min,barna våre leker så godt sammen![]()
Nja...Ja, dagene går plutselig fort unna.
Spiser du annet enn familien nå da?
Du må ikke stresse med det altså. Det blir om du har lyst eller tid![]()
Jeg skjønner den.Nja...
Jeg spiser lavkarbo.
Her i går hadde vi pasta med kjøttsaus, jeg spiste bare kjøttsausen.
Tar mer grønnsaker, og ikke pasta/potet/ris.
Mens de andre spiser brødskiver til frokost, spiser jeg lavkarbo knekkebrød
Og så videre.
I hovedsak så spiser jeg nesten det samme som dem andre bare tilpasser litt
Samme her. Prøver å lage mest mulig fra bunn, men av og til blir det litt juksDet er like godt med hjemmelaget potet salatSynes det meste hjemmelaget er godt jeg da
![]()
Strikking herFotball her
Der da?
Han blir nok gladNå har jeg handlet Brannmann Sam leker til gutten min for 1600kr. Gleder meg til å gi dem til han![]()
Vi gav henne bort før. Hun nappet etter fingrene til barn når de var på besøk, så turte rett å slett ikke noe annet. Men gav henne bort til ei jeg jobbet med som bor på landet. Hun har det kjempefint derSå kjedelig...
Heldigvis så har det gått greit for hunden vår med familieforøkelse![]()
Ja vi får feriepenger ikke lønn..Det gjør jo helgen bare enda bedreFått feriepenger også?
Det skjønner jeg godt at dere ikke turde.Vi gav henne bort før. Hun nappet etter fingrene til barn når de var på besøk, så turte rett å slett ikke noe annet. Men gav henne bort til ei jeg jobbet med som bor på landet. Hun har det kjempefint derdet er helt greit når jeg vet hun er til noen som har tid og plass og er glad i henne
Skal slappe av og strikke litt... må vel legge sammen noen klær og plukke litt opp av gulvet.. men strikker litt først tenker jegKveldens planer?
Det tror jeg på... kosing hjemme i kveld da?Alt i alt en veldig fin dag![]()