Juni - skravletråden

legger bare alt jeg liker i handlekurven nå så får vi se hihi
Det er også en mulighet ;)
Jeg har likt alt jeg synes er fint og i rett størrelse så langt ;)

Her er tv av selv om jeg har serier jeg kan se på :p
Jøss, som i gamle dager :)
Faktisk så kunne jeg tenkt meg å lese mer bøker. Leste veldig mye før. Nå blir jeg sittendes å trykke på telefonen eller iPaden :)

Jøss, som i gamle dager :)
Faktisk så kunne jeg tenkt meg å lese mer bøker. Leste veldig mye før. Nå blir jeg sittendes å trykke på telefonen eller iPaden :)
Sitter ofte på padden. Men når jeg er alene hjemme og skal se på ting er jeg redd småen våkner og da får jeg ikke sett noe alikevell

Sitter ofte på padden. Men når jeg er alene hjemme og skal se på ting er jeg redd småen våkner og da får jeg ikke sett noe alikevell
Det skjønner jeg! Sønnen min har rom inntil TV stua, senga er inntil veggen som TVn henger på. Men når han først har sovnet ordentlig så kan man "bråke" så mye man vil :)

Jeg må nok snakke med de når vi starter. Den venninna mi snakka om er heldigvis ikke den mi starter i. Hadde aldri godtatt det

Det er jo bra.
Skjønner ikke at de kan ha lov til å holde på sånn, en hel haug med babyer/unger som bare skal ligge der å skrike seg i søvn...

Det skjønner jeg! Sønnen min har rom inntil TV stua, senga er inntil veggen som TVn henger på. Men når han først har sovnet ordentlig så kan man "bråke" så mye man vil :)
Så bra da :)

Blæh begynner å bli lei av pakker som ikke kommer..

Back
Topp