Noen dager er slikJababybesøket kunne gått bedre. Småen ble skikkelig urolig.. Nesten som jeg får dårlig samvittighet for å ønske en til neste år xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen dager er slikJababybesøket kunne gått bedre. Småen ble skikkelig urolig.. Nesten som jeg får dårlig samvittighet for å ønske en til neste år xD
Åh... Det hørtes tungt ut! God bedring til veslaSleeeeten... vært en lang dag. Avslutta med halvannen time med skriking på minste når hun skulle sove. Mistenker ørebetennelse.. legevakta i mårra
God kveld til deg ogGod kveld![]()
Og god kveldGod ettermiddag![]()
Det r detÅnei. Det er så vondt![]()
Håper han blir fort braDet r det![]()
Høres veldig kjekt utWow,dagen som skulle være rolig endte med en del planer koselige sådan. Plutselig lunch med ei venninne, kaffe besøk hjemme fulgt av middag hos henne. Nå er vi hjemme og MJ skal legges etterhvert![]()
Får håpe det. Takk for omtankenHåper han blir fort bra![]()
Håper natten går greit under forholdeneFår håpe det. Takk for omtanken<3
Helt klart. Hvordan gikk det med dere?Langt bedre enn å betale om ikke annet![]()
Jeg tør ikke gå innom. Da blir det dyrtEr jeg inne på babyshop selv. Salg jada, men blir fort mye i handlekurven![]()
Mye bedre<3Hvordan går det med henne?
Jeg klarte ikke la væreJeg tør ikke gå innom. Da blir det dyrt![]()
Shoppet den i dagHihi. Så kjekt med enn sånn da![]()
Sitter å ser på 2 store regninger nå blant annet. Elektriker og rørleggerForsvinner kjapt her også desverre![]()
Han var helt i 100 hele tiden klarte ikke å roe seg ned der. Når vi gikk var han så trøtt at han sovnet med en gang..Noen dager er slikhvordan urolig? Trøtt eller?
Yes smakt den selv?Vet det, kjøper den til bonusungen her![]()
Hvordan går strikkingen din?God kveld til deg og![]()