Juni - skravletråden

Det skjønner jeg godt at dere ikke turde. :)
Så heldig hun var som fikk komme på landet :)
Ja veldig... hadde aldri kommet til å gitt henne til noen vilt fremmed. Kjekt å vite hvordan de er fra før... vil jo ikke dumpe henne til noen som ikke tar vare på henne

Sleeeeten... vært en lang dag. Avslutta med halvannen time med skriking på minste når hun skulle sove. Mistenker ørebetennelse.. legevakta i mårra

Jeg prøver å sortere sokker :p men ett flertall av sokkene er single :p tror vaskemaskinen vår er ansvarlig for en del skillsmisser i sokkefamilien :p
Det tror jeg of :) skjer her og

N sover så da skal mannen snart ta hun og vi starte med husarbeid :) lurer på hvor mye klær jeg ikke skal ha lenger jeg. Forandret stilen min og siden vi skal rydde i skapet kan jeg like godt gi bort det jeg ikke bruker mer :)

Jeg liker ikke vrang jeg heller men de fleste oppskrifter inneholder det. Så biter i det :p
Hehe :) nå har jeg tatt en pause fra strikkigen og begynt med lue i stedet og det uten steikkepinner :p

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    655,5 KB · Visninger: 2
Sterk, og fin hjertelyd på Babyen i magen. Veldig aktiv baby, men Mamma var det verre med blodprosent 8,6 og jernmangel det er for lavt for en gravid.
Ikke farlig for Baby, men slettes ikke bra for Mamma som vil miste enda mere blod ved fødsel. Og tiden etter.
Ellers må stoffskifte opp så 225 mikro gram daglig.
Ikke rart mamma er dønn sliten, og svimler selv når hun sitter helt i ro.

Det er ikke bare pga søvnmangel...
Nei da er det jo ikke rart du er sliten!:rolleyes:
Håper tilskudd funker fort..

Absolutt ingenting :) Så tenkte å ha litt kjærstetid etter snuppa har lagt seg :) Enn du?
Kos da :) nå slapper jeg av i sofaen mens småen sover og mannen er på jobb

God kveld :)

Back
Topp