Farge håret hjemme?

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
La denne ut på "svangerskap og fødsel" også...

Noen som har erfaring eller gjør dette mens de er gravide?
Har alltid farget hos frisør, men akkurat nå hadde jeg andre ting jeg ville bruke penger på enn 2000kr der ;) Er det trygt å farge håret hjemme? Med permanent farge? Har googlet det, men det kommer så mange forskjellige svar at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Noen sier det er helt trygt, andre sier nei...
Vil jo ikke gjøre noe som skader lille ❤️

La denne ut på "svangerskap og fødsel" også...

Noen som har erfaring eller gjør dette mens de er gravide?
Har alltid farget hos frisør, men akkurat nå hadde jeg andre ting jeg ville bruke penger på enn 2000kr der ;) Er det trygt å farge håret hjemme? Med permanent farge? Har googlet det, men det kommer så mange forskjellige svar at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Noen sier det er helt trygt, andre sier nei...
Vil jo ikke gjøre noe som skader lille ❤️

Kan ikke forstå at det skal være farligere enn å gjøre det hos frisør?:) det er strenge krav til fargene i Norge så der tror jeg går helt fint.
Jeg har alltid farget håret hjemme ( ikke under graviditeten, men det av andre årsaker ). Syns det er helt topp å spare de lappene på noe som er så enkelt :)

Jeg har gjort det tre ganger allerede i graviditeten... Kanskje greit å styre unna farger med skumle stoffer som ammoniakk o.l (hvis de enda finnes på markedet?) ellers mener jeg det er ganske trygt...

Jeg kjøper minicolor hos frisøren og farger håret hjemme selv :)

Da har jeg kjøpt Garnier Olia, uten ammoniakk. Noen som har prøvd denne?

For å si det sånn så er nok Google langt i fra en gravid kvinnes venn!

Så lenge man kjøper anerkjente og skånsomme farger så er det bare å kjøre på!

Jeg farger håret ca hver 2 mnd - ettervekst da jeg blir litt grå - kjøper den hos frisøren min for rett under 200,- og det holder til 2 behandlinger (Dvs 4 mnd totalt).

Kan ta bilde av esken når jeg skal opp med Jr etterpå :)

Back
Topp