Håper bare jeg passer deHeldig du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper bare jeg passer deHeldig du er![]()
Men hun legger på seg det hun skal så ekke bekymraHuff, så vrient![]()
Eller detTvangstanker er det![]()
Ikke santDet var fine farger![]()
De blir kb flott iDen her ,bare i blå
Vis vedlegget 181639
Og de her,2 av den ene buksen
Vis vedlegget 181643 Vis vedlegget 181641 Vis vedlegget 181640 Vis vedlegget 181642
Hs hadde heller ingen forslag å kommen ned ang søvn. Så er litt lostUffDa skjønner jeg at du er tom for ideer..
Kan endre seg når hun starter i bhg og blir mer sliten hele dagenHs hadde heller ingen forslag å kommen ned ang søvn. Så er litt lost
Det er kjedelig da.Jeg har fått det 3ganger, alle under NAV selv om de sier de trekker riktig
Jaja så lenge han blir bedre.Det blir han nok ikke men slipper kanskje smerter hver dag hvertfall
Hehe OJ er så liten.98 og 98/104 (siste er litt stort)![]()
Lov å håpe, men går på medisiner som mest sannsynlig har skylda så det spørsJaja så lenge han blir bedre.
Hva bruker han?Hehe OJ er så liten.
Ja heheSpennendeGleder meg kjenner jeg
![]()
Så flotte klær
Ok forstår. Krysser fingrene iallefallLov å håpe, men går på medisiner som mest sannsynlig har skylda så det spørs
Ja er det , mannen jobbet mye natt og overtid sp er nok derfor men varc900 kr bare påhanDet er kjedelig da.
Det året mannen fikk hadde han ledet veldig mange brønner og jobbet MYE overtid.
Takk søte du<3Sender en klem![]()
Takk søte duOk forstår. Krysser fingrene iallefall
Aha.Ja er det , mannen jobbet mye natt og overtid sp er nok derfor men varc900 kr bare påhan