Vi får hvertfall høre at han er detEr han god?
Han løper hvertfall myeog scorer en del mål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får hvertfall høre at han er detEr han god?
Selv om jeg har mye på konto nå så forvinner de på ferie og oppussing. Har folk utenfor nåHe he oh yes det er det
Ja men får se når lønnsslippen kommer hva som står derkjedelig med mindre da. Her var det som gjettet i grunn.
Så gøy altsåVi får hvertfall høre at han er det
Han løper hvertfall myeog scorer en del mål
Får gjøre det søte du.Ja men får se når lønnsslippen kommer hva som står der
Hvajør de i dag?Selv om jeg har mye på konto nå så forvinner de på ferie og oppussing. Har folk utenfor nå
Ikke før i slutten av juliSer for meg at det er slitsomt ja. Lenge til ferie da?
Hvajør de i dag?
Vi skaljo til Barcelona så må spare litt til det
Skjønner detYes er superfornøyd jeg
Ja, det er det! Er en del ting jeg har lyst på jaFarlig med mye penger på konto![]()
Må vel være tålmodig tenker jegBetryggende å høre![]()
Men her må jeg ikke sløse. Meste ryker med til ferie og huset her.Ja, det er det! Er en del ting jeg har lyst på ja![]()
Samme her! Pengene er nesten bare inne å snur på kontoen. Men jeg får heldigvis igjen på skatten også i årMen her må jeg ikke sløse. Meste ryker med til ferie og huset her.
Så selv om jeg virker litt rik nå er det ikke en sannhet![]()
r gjort det et par ganger men syns det er mer styreteDa må du lære deg vrang. Så blir alle oppskrifter lettere![]()
Får igjen litt selv også. Du fikk en grei sum igjen også jaSamme her! Pengene er nesten bare inne å snur på kontoen. Men jeg får heldigvis igjen på skatten også i år
Hvor skal dere på ferie?
Pju ser ut til å være fra den andre jobben i fjorkjedelig med mindre da. Her var det som gjettet i grunn.
Satser på detSå godt med litt sol, håper jr skinner om Kapp med solen etter duppen sin![]()
Ja elsker solSå deilig med sol
Jeg jobber i butikkFår igjen litt selv også. Du fikk en grei sum igjen også ja?
Hva jobber du med ?
Vi skal til min familie på Østlandet i 14 dager. Her reiser vi på flere småturer som daftø camping og Gøteborg blant annet. Ellers blir vi i hovedsak der. Blir kos
Så skal vi på cruise i Kariba. Mon tro jeg gleder meg!!!
Ellers har vi hytte som vi bør besøke litt.
Deilige med rolige dager hjemme med naboer og bekjente også
Dere da?