Juni - skravletråden

God morgen, det et fredag

Ute skinner sola fra en skyfri himmel, men varmen uteblir fortsatt. Det er 10 grader i skyggen. Men 24 i den lune solkroken hvor tomatplantene mine har fått selskap av et oliventre mannen fikk i går etter endt år som fau-leder. Det skyldes selvsagt utelukkende sol på måleren.

Hun er bikka 11mnd

Hun har seriøst aldri ro i kroppen. Inatt var det som om hun hadde en indre kløe som gjorde at hun bare måtte bevege hele kroppen i alle retninger - heeele tiden

Hun sovner i sin seng på kvelden men kommer over i vår rundt midnatt da hun våkner og reiser seg opp på sekundet og hyler til vi tar henne opp. Uansett hva

Når gikk det over for dere? Jeg er hjemme med henne på dagtid for så å jobbe kvelder tre ganger ca i uka. Han jobber man-fredag tidlig

Og igår sa han at i sesongen i hele høst er de pålagt overtid hver eneste dag. Og ha starter tidligere. Akkurat i den tiden jenta skal i bhg og jeg i full jobb. Kjente at jeg bare ville grave meg ned når jeg blir enda mer alene om ting
Uff, da er det ikke lett å vite hva man skal gjøre om natten :( For det var der det stoppet for oss, da hun kom i vår seg så sovnet hun med en gang.. problemet da var at hun skjønte greia med å våkne å komme inn til oss hver natt og fikk lov til å ligge, noe som ble veldig irriterende med tiden da hun skulle ligge vannrett i sengen:(
Hun klarte ikke klatre ut av sengen sin så det ble til at vi løftet hun over, men det ga seg da hun var godt over 1 år, og de dagene hun sov hele natten var jeg urolig fordi da trodde jeg det var noe galt.. Men hun sov som en sten;) Vi kuttet ned på sovingen på dagen også, for da tenkte vi hun ble mer trøtt og sliten til kvelden, og det gjorde også at hun sov bedre på natten, ELV om det var tøft å prøve å holde hun lenger oppe på dagen så funket det ;)

Skjønner at du vil grave deg ned ja.. Spesielt når man er trøtt og sliten og alene:/
Hva jobber han med?

Du er ikke alene ;) Merker at jeg ikke ser sååå nøye på totalsummen når jeg er ferdig handlet.. Men får det jo med meg ;) :p

Æsj, ble så irritert da jeg kom jeg og skulle legge klærne til vask. Oppdaget da at den ene bodyen(den dyreste) har blitt mistet på veien hjem.

Ja det er litt frustrerende :(
Men enig med at det er fint at de sier ifra. Bare jeg som er preggo hormonell og føler at alt går til dundas:p Gikk veldig mye bedre da jeg fikk snakket med mannen ;)
Nei, det er frustrerende uansett! Skjønner deg godt jeg! Hva ble du og mannen enige om da? :)

Back
Topp