God morgen, ønsker deg en fin dagGod morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen, ønsker deg en fin dagGod morgen
Takk duFlinke dere er med å jobbe med det! Og at det gir resultater![]()
Jeg også.. ble ikke helt pent i kantene så vi fant ut at etterhvert må vi nok bestille en med spesifiserte målJeg hater å ta på sånn film jeg![]()
Uff, da er det ikke lett å vite hva man skal gjøre om nattenHun er bikka 11mnd
Hun har seriøst aldri ro i kroppen. Inatt var det som om hun hadde en indre kløe som gjorde at hun bare måtte bevege hele kroppen i alle retninger - heeele tiden
Hun sovner i sin seng på kvelden men kommer over i vår rundt midnatt da hun våkner og reiser seg opp på sekundet og hyler til vi tar henne opp. Uansett hva
Når gikk det over for dere? Jeg er hjemme med henne på dagtid for så å jobbe kvelder tre ganger ca i uka. Han jobber man-fredag tidlig
Og igår sa han at i sesongen i hele høst er de pålagt overtid hver eneste dag. Og ha starter tidligere. Akkurat i den tiden jenta skal i bhg og jeg i full jobb. Kjente at jeg bare ville grave meg ned når jeg blir enda mer alene om ting
Er det første vaksinen?Jahåper ikke det
![]()
Nei, og jeg føler den ikke teller som den skal heller.. Hvilken klokke har du?Ja. For mobilen har jeg jo ikke alltid med meg.
God morgen du!God morgen I sola![]()
Du er ikke aleneMerker at jeg ikke ser sååå nøye på totalsummen når jeg er ferdig handlet.. Men får det jo med meg
![]()
![]()
NeiHihi, serien er brasett den?
VivofitNei, og jeg føler den ikke teller som den skal heller.. Hvilken klokke har du?
Jeg har Polar![]()
Nei, det er frustrerende uansett! Skjønner deg godt jeg! Hva ble du og mannen enige om da?Ja det er litt frustrerende![]()
Men enig med at det er fint at de sier ifra. Bare jeg som er preggo hormonell og føler at alt går til dundasGikk veldig mye bedre da jeg fikk snakket med mannen
![]()
Nei du tullerÆsj, ble så irritert da jeg kom jeg og skulle legge klærne til vask. Oppdaget da at den ene bodyen(den dyreste) har blitt mistet på veien hjem.
Veldig godt, jeg tar litt større plass en jeg vanligvis gjør ogsåDeilig med god plass
Bra bok? Lurer på om jeg skal ta meg en tur på biblioteket i dag.Engletreet av L riley
Nice, har den pulsmåler?Vivofit
Kanskje greit å få en med ferdige kanterJeg også.. ble ikke helt pent i kantene så vi fant ut at etterhvert må vi nok bestille en med spesifiserte mål![]()
Ja og du, God morgenVivofit
Hehe, kanskje det? Kom et varsel midt på natten om det jaSå utrolig deiligGøy når det er plass til flere
Fikk meg en ny følge på insta i går... Gjorde du?