Hva ville dere betalt?

Muskatt

Langtidsbruker men ingen fanatiker :-)
Skal organisere en passe stor fest nå i sommer og trenger hjelp på kjøkkenet til sånne enkle ting som å sette på oppvaskmaskinen, rydde, koke kaffe osv.
Maten er buffet og ferdig laget, så det er null problem. drikken er også rigget og i orden. jeg er der hele tiden og organiserer når ting skal settes i gang osv selv.
Hvor mye ville dere betalt to 20 åringer for jobben? 6 -7 timers arbeid på det meste vil jeg tro. Men mest sannsynlig mindre.

Skal legge ut på småjobb på Finn, men litt usikker på takst på slikt...

I timen?

Har lov å betale de 4000 kroner for en slik tjeneste før skatten skal ha noe altså. Så dette blir blendahvitt!
6000 er det vel nå:)

Slenger meg på de som sier 500 her

Seriøst? 500kr for nesten full arbeidsdag??! Snakk om å ha lite respekt for andres arbeid! :o det er jo hån å tilby 500kr, det er 71kr/t om de jobber i 7 timer.

Med mat da.
Ville ikke betalt mer enn jeg selv har i timen tenker jeg. Om noen betaler 160 kr timer for en slik småjobb, kan jeg jo bare slutte der jeg jobber nå da;) Blir jo ikke som et vanlig ansettelseforhold.

Kunne nok gitt 100 kr timen da :)

Med mat da.
Ville ikke betalt mer enn jeg selv har i timen tenker jeg. Om noen betaler 160 kr timer for en slik småjobb, kan jeg jo bare slutte der jeg jobber nå da;) Blir jo ikke som et vanlig ansettelseforhold.

Kunne nok gitt 100 kr timen da :)

Ja, det er klart. En slik småjobb betyr jo ikke noe.

100kr timen eller 1000kr for jobben.

Seriøst? 500kr for nesten full arbeidsdag??! Snakk om å ha lite respekt for andres arbeid! :eek: det er jo hån å tilby 500kr, det er 71kr/t om de jobber i 7 timer.
Som du ser : minimum 500, de jobber jo ikke akkurat hele tiden. Det står 6-7 t men mest sannsynlig mindre.
Regner med de får mat også, er der 5 t så hadde jeg vært happy selv for 500.

1000,- Selv tar jeg ikke på meg noe som betaler mindre for et selskap. Men nå har jeg jobbet i brann noen år.. unntaket er om det er for nær familie..

Min mor fikk 1500 og jobbet i to dager i en konfirmasjon
1000 for en dag i bryllup ( langt mer enn 7 t)

Min mor fikk 1500 og jobbet i to dager i en konfirmasjon
1000 for en dag i bryllup ( langt mer enn 7 t)

Back
Topp