Juni - skravletråden

Ja, vi er glade for det.
Vi skulle bare avtale nærmere med styrer.
Godt å vite broren er i samme barnehage også, det er en trygghet.
De er så flinke og gode der.

Nei, kan skjønne det. Mange som ikke har den muligheten.
Du er nå så flink alenemor syns jeg!:)

Ja det er jo en god trygghet, og så er det veldig greit å vite at de er flinke :)

Ja det er sant, bare å Gjøre det beste ut av det :) frøkna var faktisk 20 mnd når hun startet siden vi ikke hadde plass føre. Så kjenner det at jeg ikke er helt klar for å sende en liten tass som ikke prater og foreløpig ikke går selv i barnehagen da..
Takk for det :)

Får satse på en passe varm sommer da :) hadde termin 19 juli i fjor og trudde jeg skulle renne vekk. Glad det ikke var like varmt som det har hvert nå :P
Har ikke vært ille her i Trøndelag fram til nå iallefall :)
Også har jeg varmepumpe med kjølefunksjon både på stuen og soverommet, så jeg frykter ikke sommeren:)

Har ikke vært ille her i Trøndelag fram til nå iallefall :)
Også har jeg varmepumpe med kjølefunksjon både på stuen og soverommet, så jeg frykter ikke sommeren:)

Det hørtes deilig ut :) skulle hatt noe slikt jeg og selv om jeg ikke er gravid :P

Kos dere på sommerfest :) vi kom hjem for litt siden. Nå skal lille snart få grøt og bade før det er kvelden :)
Vi stor koste oss alle sammen:) Var kjempe hyggelig å bli kjent med flere nye foreldre ;) N er relativt ny i den bhg så greit å bli kjent :)
Koselig med kveldsbad for lille :)

Back
Topp