Juni - skravletråden

Mye som skjer for tiden eller?
Jo går bare bra her, men må si jeg gleder meg til skoleferien starter nå :D
Tja, det også er jeg vel per definisjon veldig høygravid :p
Har dere mye sommerplaner? :)

Både gleder, og gruer meg til skoleferie :o
Ikke lett, for minsta eller mora og sove dupp med 3 andre hjemme som springer opp å ned mellom etasjene *urk*
De skal på ferie i 14 dager da så dem vil jeg utnytte med og slappe av men DA kommer tomrommet og savnet etter dem... Inge vinn vinn :o

Hehe ikke sant:)
Mhm det har hun<3

Ja. OJ gleder seg veldig, pga stor båt :P Jeg retter han og sier skip. Men det er feil;)

Haha ja men det er jo en stor båt :P det er så gøy når de viser interesse for det man skal :)

Hadde ikke tid til å lage noe annet jeg.
Nei, blir sånn innimellom.
Fullt opptatt med syk liten jente her og aktiv storebror så.
Og ingen som klagde på det. Helt innafor en sjelden gang.
Syns ikke det smaker så gale heller jeg.

Haha ja men det er jo en stor båt :p det er så gøy når de viser interesse for det man skal :)

Jada han har jo rett;) Vist han bilder fra plassene vi skal innom osv.
Han skal begynne på stor.avd nå i barnehagen . Fra 1aug. Tilvenning nå om dagene.

Både gleder, og gruer meg til skoleferie :eek:
Ikke lett, for minsta eller mora og sove dupp med 3 andre hjemme som springer opp å ned mellom etasjene *urk*
De skal på ferie i 14 dager da så dem vil jeg utnytte med og slappe av men DA kommer tomrommet og savnet etter dem... Inge vinn vinn :eek:
Nei, kan skjønne det.
Hvor gammel er minsta?

Tja, det også er jeg vel per definisjon veldig høygravid :p
Har dere mye sommerplaner? :)

Når har du termin? Veldig lov å være sliten nå da ja :)
Ja det er ca 1 mnd på vikingmarkeder, 2 uker hos far for frøkna (tenker jeg og lillebror reiser på hytta da), så skal hun muligens til Danmark med venninna mi og sønnen hennes. Og om vi får tid og pass til minste så blir det en jentetur på meg og eldste :)

Nei, blir sånn innimellom.
Fullt opptatt med syk liten jente her og aktiv storebror så.
Og ingen som klagde på det. Helt innafor en sjelden gang.
Syns ikke det smaker så gale heller jeg.
Nei, det skjønner jeg:)
Og ja, det er greit nå og da. ;)

Jada han har jo rett;) Vist han bilder fra plassene vi skal innom osv.
Han skal begynne på stor.avd nå i barnehagen . Fra 1aug. Tilvenning nå om dagene.

Store gutten❤ hvordan skal dere gjøre det med frøkna og barnehage? Blir det hjemme til neste år eller har dere søkt til henne i år?

Når har du termin? Veldig lov å være sliten nå da ja :)
Ja det er ca 1 mnd på vikingmarkeder, 2 uker hos far for frøkna (tenker jeg og lillebror reiser på hytta da), så skal hun muligens til Danmark med venninna mi og sønnen hennes. Og om vi får tid og pass til minste så blir det en jentetur på meg og eldste :)
9 juli , så ikke helt enda, men veldig snart :)
Høres ut som fin sommer :)

Store gutten❤ hvordan skal dere gjøre det med frøkna og barnehage? Blir det hjemme til neste år eller har dere søkt til henne i år?
Hun har fått plass.
Oppstart jan. Jeg har søkt ulønnet frem til 9jan i første omgang. Så ser vi.
Er hun ikke klar så begynner jeg ikke jobbe for å si det sånn. Da betaler vi bare for plassen, men satser på hun er klar da.

Får satse på en passe varm sommer da :) hadde termin 19 juli i fjor og trudde jeg skulle renne vekk. Glad det ikke var like varmt som det har hvert nå :P

Hun har fått plass.
Oppstart jan. Jeg har søkt ulønnet frem til 9jan i første omgang. Så ser vi.
Er hun ikke klar så begynner jeg ikke jobbe for å si det sånn. Da betaler vi bare for plassen, men satser på hun er klar da.

Jeg skjønner, veldig greit å kunne ha en slik mulighet da :)

Her har jeg ikke noe valg, så han starter i august men er 1 mnd igjen av permen min da så kan ha litt rolig start :)

Jeg skjønner, veldig greit å kunne ha en slik mulighet da :)

Her har jeg ikke noe valg, så han starter i august men er 1 mnd igjen av permen min da så kan ha litt rolig start :)

Ja, vi er glade for det.
Vi skulle bare avtale nærmere med styrer.
Godt å vite broren er i samme barnehage også, det er en trygghet.
De er så flinke og gode der.

Nei, kan skjønne det. Mange som ikke har den muligheten.
Du er nå så flink alenemor syns jeg!:)

Back
Topp