Ja såklart.Godt å dusje sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja såklart.Godt å dusje sammen![]()
Tja, det også er jeg vel per definisjon veldig høygravidMye som skjer for tiden eller?
Jo går bare bra her, men må si jeg gleder meg til skoleferien starter nå![]()
Hadde ikke tid til å lage noe annet jeg.Orket ikke lage noe.
Grandis ahr jo glutenfri også.
Mye nyte det nå før minste sjefen kommerJa såklart.<3
Hehe ikke sant
Mhm det har hun<3
Ja. OJ gleder seg veldig, pga stor båtJeg retter han og sier skip. Men det er feil
![]()
Nei, blir sånn innimellom.Hadde ikke tid til å lage noe annet jeg.
Det gjør dere rett iMye nyte det nå før minste sjefen kommer![]()
Haha ja men det er jo en stor båtdet er så gøy når de viser interesse for det man skal
![]()
Nei, kan skjønne det.Både gleder, og gruer meg til skoleferie
Ikke lett, for minsta eller mora og sove dupp med 3 andre hjemme som springer opp å ned mellom etasjene *urk*
De skal på ferie i 14 dager da så dem vil jeg utnytte med og slappe av men DA kommer tomrommet og savnet etter dem... Inge vinn vinn![]()
Tja, det også er jeg vel per definisjon veldig høygravid![]()
Har dere mye sommerplaner?![]()
Nei, det skjønner jegNei, blir sånn innimellom.
Fullt opptatt med syk liten jente her og aktiv storebror så.
Og ingen som klagde på det. Helt innafor en sjelden gang.
Syns ikke det smaker så gale heller jeg.
Jada han har jo rettVist han bilder fra plassene vi skal innom osv.
Han skal begynne på stor.avd nå i barnehagen . Fra 1aug. Tilvenning nå om dagene.
Mhm. det er det.Nei, det skjønner jeg
Og ja, det er greit nå og da.![]()
9 juli , så ikke helt enda, men veldig snartNår har du termin? Veldig lov å være sliten nå da ja
Ja det er ca 1 mnd på vikingmarkeder, 2 uker hos far for frøkna (tenker jeg og lillebror reiser på hytta da), så skal hun muligens til Danmark med venninna mi og sønnen hennes. Og om vi får tid og pass til minste så blir det en jentetur på meg og eldste![]()
"Sitter en liten djevel og gråter" skal du ut å reise?
Hun har fått plass.Store gutten❤ hvordan skal dere gjøre det med frøkna og barnehage? Blir det hjemme til neste år eller har dere søkt til henne i år?
Hun har fått plass.
Oppstart jan. Jeg har søkt ulønnet frem til 9jan i første omgang. Så ser vi.
Er hun ikke klar så begynner jeg ikke jobbe for å si det sånn. Da betaler vi bare for plassen, men satser på hun er klar da.
Jeg skjønner, veldig greit å kunne ha en slik mulighet da
Her har jeg ikke noe valg, så han starter i august men er 1 mnd igjen av permen min da så kan ha litt rolig start![]()