Juni - skravletråden

Ja hun liker det godt, er ganske vandt til det også. Har jo stort sett i alle år hatt fri hele skoleferien så :) Nei det hadde hvert ganske greit med en jentetur dit nå, er lenge siden vi har hatt det :)

Hørtes ut som en fin sommer det :) hva slags familiecruise er det dere skal på?

Kan skjønne det. Håpe du får barnepass. Hvor gammel er han blitt nå?<3

Karibia , bl.a. Jamaica og Mexico. 9dagers. Blir spennende.

Kan skjønne det. Håpe du får barnepass. Hvor gammel er han blitt nå?<3

Karibia , bl.a. Jamaica og Mexico. 9dagers. Blir spennende.

Han er 10 mnd nå, og ikke lenger en liten baby ❤

Ja det blir nok spennende, hørtes ganske deilig ut :)

Han er 10 mnd nå, og ikke lenger en liten baby ❤

Ja det blir nok spennende, hørtes ganske deilig ut :)
ååhh så herlig . Frøkna har allerede blitt 6mnd.:D

Ja, det blir det. Har du vært på cruise før? Jeg har aldri vært:D

Sånn er det dessverre. Hvordan går det med deg nå?
Endelig roet seg så nå ligger jeg til sengs uten å ha turt å pusse tennene. Jeg er gåen, og øm etter jobbing og bedøvelsestikkene :o Var så vitt jeg fikk kjeven i sammen etter å ha gapt opp så lenge. Håper alt er til normalen i morgen :p Takk for at du spurte :)

Tja. Hva skal man si.
Det kunne jo vært verre.
Hun har oppkast, diare og feber. Virus mao.
Bleiene er heldigvis ikke helt tørre så får i seg litt. Blir jo redd for dehydrering.

Uff stakar håper hun kommer seg igjen 100% fort. Mann blir jo så tappet i ettertid også av diaré og oppkast sitter liksom så lenge i :(

ååhh så herlig . Frøkna har allerede blitt 6mnd.:D

Ja, det blir det. Har du vært på cruise før? Jeg har aldri vært:D

Ja det er litt deilig og morsomt, samtidig litt rart at han ikke er en liten baby lenger. Han er jo blitt en liten apekatt Haha :P

Hjelpes å stor hu har blitt da, tia går jammen fort ja ❤

Nei det har jeg ikke, men har tenkt noen ganger at det bok hadde hvert deilig :)

Ja det er litt deilig og morsomt, samtidig litt rart at han ikke er en liten baby lenger. Han er jo blitt en liten apekatt Haha :p

Hjelpes å stor hu har blitt da, tia går jammen fort ja ❤

Nei det har jeg ikke, men har tenkt noen ganger at det bok hadde hvert deilig :)
Hehe ikke sant:)
Mhm det har hun<3

Ja. OJ gleder seg veldig, pga stor båt :P Jeg retter han og sier skip. Men det er feil;)

Back
Topp