God nattDa ble det natten! Sov godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattDa ble det natten! Sov godt![]()
Bra her
Med deg da?
Ja hun liker det godt, er ganske vandt til det også. Har jo stort sett i alle år hatt fri hele skoleferien såNei det hadde hvert ganske greit med en jentetur dit nå, er lenge siden vi har hatt det
Hørtes ut som en fin sommer dethva slags familiecruise er det dere skal på?
Så braJeg og mannen har prøvd den nye dusjen på det nye badet, den virka fint og det var så god plass![]()
Kan skjønne det. Håpe du får barnepass. Hvor gammel er han blitt nå?<3
Karibia , bl.a. Jamaica og Mexico. 9dagers. Blir spennende.
ååhh så herlig . Frøkna har allerede blitt 6mnd.Han er 10 mnd nå, og ikke lenger en liten baby ❤
Ja det blir nok spennende, hørtes ganske deilig ut![]()
Endelig roet seg så nå ligger jeg til sengs uten å ha turt å pusse tennene. Jeg er gåen, og øm etter jobbing og bedøvelsestikkeneSånn er det dessverre. Hvordan går det med deg nå?
God kveldGod kveldAlt bra med dere?
Desverre så tror jeg detDet er jo en mulighet?![]()
Tja. Hva skal man si.
Det kunne jo vært verre.
Hun har oppkast, diare og feber. Virus mao.
Bleiene er heldigvis ikke helt tørre så får i seg litt. Blir jo redd for dehydrering.
Her også!Ikke noe bedre her i dag med grandiosa.
Sitter nå.Æsj da, du må roe ned!!![]()
ååhh så herlig . Frøkna har allerede blitt 6mnd.
Ja, det blir det. Har du vært på cruise før? Jeg har aldri vært![]()
Det er sant.Uff stakar håper hun kommer seg igjen 100% fort. Mann blir jo så tappet i ettertid også av diaré og oppkast sitter liksom så lenge i![]()
God kveld
Helt greit her, sliten . Enn der?
Orket ikke lage noe.Her også!
Sov godtDa ble det natten! Sov godt![]()
Hva har du begynt på nå?Mye bedre
Godt å dusje sammenSå bra![]()
Hehe ikke santJa det er litt deilig og morsomt, samtidig litt rart at han ikke er en liten baby lenger. Han er jo blitt en liten apekatt Haha
Hjelpes å stor hu har blitt da, tia går jammen fort ja ❤
Nei det har jeg ikke, men har tenkt noen ganger at det bok hadde hvert deilig![]()