Juni - skravletråden

Ja ikke sant.
Hva ferieplaner har dere:)?

Vi skal ha ca 1 mnd på markeder, så skal frøkna ha 2 uker med far, så skal frøkna muligens noen dager til Danmark med venninna mi og sønnen hennes. Og om det er noen dager igjen og jeg får pass til lillebror så skal vi ha en jentetur til Bergen. Så ganske full sommer for frøkna, mens jeg og lillebror sikkert reiser på hytta mens frøkna er hos faren :)

Har dere noen ferieplaner?

Vi skal ha ca 1 mnd på markeder, så skal frøkna ha 2 uker med far, så skal frøkna muligens noen dager til Danmark med venninna mi og sønnen hennes. Og om det er noen dager igjen og jeg får pass til lillebror så skal vi ha en jentetur til Bergen. Så ganske full sommer for frøkna, mens jeg og lillebror sikkert reiser på hytta mens frøkna er hos faren :)

Har dere noen ferieplaner?
Aktiv sommer på henne ja:) Syns vel det er gøy hun?
Ikke feil med jentetur til Bergen da;)

Ja, det har vi.
14 dager hjem til familie. Småturer herfra med dem på camping og Gøteborg blant annet.
Så er det familiecruise.

Mhm:)

Nei, ikke sant. hehe.
Jeg lurer på kjøpe en cardigan der også. Så en i stad jeg likte litt.
Jeg fant både cardigan og kjole jeg likte til storesøster :)
Får ta turen innom igjen.

Blir nok endel endringer på lista framover tror jeg:D
Lista kan endre seg en del

Noen opp og noen ned. Og så starter skoleferien og med det ferietiden som slår ut alle mulige veier

Aktiv sommer på henne ja:) Syns vel det er gøy hun?
Ikke feil med jentetur til Bergen da;)

Ja, det har vi.
14 dager hjem til familie. Småturer herfra med dem på camping og Gøteborg blant annet.
Så er det familiecruise.

Ja hun liker det godt, er ganske vandt til det også. Har jo stort sett i alle år hatt fri hele skoleferien så :) Nei det hadde hvert ganske greit med en jentetur dit nå, er lenge siden vi har hatt det :)

Hørtes ut som en fin sommer det :) hva slags familiecruise er det dere skal på?

Jeg og mannen har prøvd den nye dusjen på det nye badet, den virka fint og det var så god plass :)

Back
Topp