Skjønner den. Prøve igjen i morgen?Ja laget den andre skulderen og så skulle jeg lage nye masker og så bare følte jeg alt ble rot..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner den. Prøve igjen i morgen?Ja laget den andre skulderen og så skulle jeg lage nye masker og så bare følte jeg alt ble rot..
var det fint på sommeravslutning?Sitter og venter på bussen hjem fra sommeravslutning på jobben.
Skjedd noe spennende i kveld?
Hehe. Kan jo ikke gå til konkurrenten å handleJa du får gå på rema og kjøpe noen selv om du aldri er der![]()
Har du gått gjennom alle?Blar seg fort mellom det da![]()
Et rosa trehus med møblerHva slags dukkehus?
Sikker på hva ?Jeg ville tatt en tur til legen jeg. bare for å være på den sikre siden.
Helt aleneDet hørtes forlokkende ut. Når du sier alene, er det med eller uten mann?
Ja da kreves det at man legger om planene... her har vi slappet av og koset oss hele uka så måtte gjøre litt.man kan ikke gjøre like mye hver dag. jeg for eksempel, har ikke fått gjort noe av det jeg tenkte. fordi lillegull ikke er i form. da må jeg være mamma på fulltid i stedet![]()
Tror ikke det, vet ikkeIkke branoe du har spist?
Gjør vell gjerne detSe mange videoer så lærer du det![]()
Biffstrimler i pitabrødHva spiste dere? Og hva ser dere? 1001 spørsmål![]()
Hvordan går det med strikkingen?Sikker på hva ?
Haha, måtte han gjøre det selv til slutt?Skjære til filmen som skal på baderomsruten skal ha sånn Frostahan mente frisøren skar mer rett enn han
han tok feil
![]()
Unngå arbeids klær så vet ingen det xDHehe. Kan jo ikke gå til konkurrenten å handle![]()
Det er en stor fordel jaJakjekt når de kan gå uten å være livredd for bilene
![]()
Ah. håpe hun sover greit. Hvor var de på turTullekoppen våknet littN sov mindre enn en time idag så spent på når hun sovner. Bhg var på tur idag
For å avansere innen strikk er det kjekt å kunne vrangGjør vell gjerne det![]()
Liten by. Blir fort gjenkjentUnngå arbeids klær så vet ingen det xD
Ikke så bra. Følte det var vanskelig å strikke sammen nye masker på gammelt, så alt ble litt rotete..Hvordan går det med strikkingen?
Det er egentlig bilvei rett utenfor døren her men om ettermiddagen er det omtrent aldri noe der vi gikkDet er en stor fordel ja![]()