Okei. Jeg er på finn nåDenne er brukt, så på finn.
Veldig søt.
Fikk den i postkassen i dag og ser helt ny ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Jeg er på finn nåDenne er brukt, så på finn.
Veldig søt.
Fikk den i postkassen i dag og ser helt ny ut![]()
Ja. Jeg tenker at en helg på hotell alene hadde vært deilig men vet ikke åssen det egentlig hadde blittJa, men før eller siden skal det vel skje . Kunne vært godt innimellom kjenner jeg, men hadde aldri klart å gjennomføre det enda.
Kjekt. Vi kjører begge men han må ha bil til jobbenDa blir man fort litt låst ja. Her er det heldigvis bare jeg som kjører, så har alltid bil.
hihi kan komme over mye bra da.Okei. Jeg er på finn nå![]()
Uff. Håper hun blir raskt bedreTja. Hva skal man si.
Det kunne jo vært verre.
Hun har oppkast, diare og feber. Virus mao.
Bleiene er heldigvis ikke helt tørre så får i seg litt. Blir jo redd for dehydrering.
JeppAv vinterklær?
Godt med litt pauseBlir nok det ja
Har lest mye av henne jegHun har jeg en bok av nede tror jeg. Ikke min og har ikke fått begynt på enda. Tror hun var forfatter. Husker ikke tittel i farten.
Så luer er enklest?Jeg starta med luer. Det er ikke det vanskeligste. Kan avansere der med mønster, farger, fletter og slikt etterhvert
Hun er heldigvis litt bedre allerede. Kun kastet opp 1 gang i dag. I går var det mange.Uff. Håper hun blir raskt bedre
Ikke lov å kjøpeOkei. Jeg er på finn nå![]()
Hehe 25 kr for peperonienÅåja. Visste ikke det. Jeg jobber på kiwi, så er aldri på rema![]()
Okei. Får lese den jeg har nedeHar lest mye av henne jeg
Nå har jeg strikket litt og fått litt problemer så lagt det bortAkkurat spist middag. Nå strikking og serie. Enn du?
Tja da kb var liten gikk det i troll, ticket to heaven og isbjørn og swedenJepp
Er i grunn detGodt med litt pause
Jeg synes det. Kan du rett og vrang, har du vrangbord. Så kan du strikke en enkel lue med rettstrikk hele veien rundt. Og om du kan felling så går den biten smurtSå luer er enklest?
Såbra å høreHun er heldigvis litt bedre allerede. Kun kastet opp 1 gang i dag. I går var det mange.
Litt lavere temp også.