TakkGod bedring til lille![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGod bedring til lille![]()
Sånn er det dessverre. Hvordan går det med deg nå?Ikke jeg heller, men må mann så må mann![]()
Å nei, så utrolig kjedelig!Nå begynner jeg å grine snartFørst for en uke siden ringer de fra kirken å sier at den er stengt når vi skal gifte oss
(de fikk vite der samme dagen de ringte meg). Vi bytter kirke og jeg endrer dette manuelt i alle innbydelsene
![]()
Så ringer de fra den kirken vi byttet til i dag å sier at vi skal gifte oss dagen før allehelgensdag (noe ikke vi tenkte på) Så da ville han informere at det kom til å være en sørgende dag og det ville mest sannsynlig være masse folk der å legge krans og tenne lys.. Han foreslår bytting av kirke IGJENJeg ble helt stille og måtte holde tilbake tårene kjente jeg
![]()
Tusen takkKjiptgod bedring!
Huff da, det tar på for en liten kropp:/Ja tannfrembrudd kan være aua for de søte små.
Her er det virus med feber, oppkast og diare![]()
Det skjønner jegKunne godt gjort det litt før da
Håper på detHåper dere slipper mildt unna![]()
Du får oppdatere meg daDa går du glipp av viktig informasjon!!![]()
Jeg starta med luer. Det er ikke det vanskeligste. Kan avansere der med mønster, farger, fletter og slikt etterhvertHva som helst ..
Ååja. Visste ikke det. Jeg jobber på kiwi, så er aldri på remaDen er jo på tilbud hos rema 1000![]()
Akkurat spist middag. Nå strikking og serie. Enn du?God kveldhva gjør dere på?
![]()
Hva må du hjelpe han med?Ligger på sofaen nå. Skal hjelpe mannen litt i kveld, selv om jeg håper han ombestemmer seg så jeg kan ligge her utoverhvordan er det med deg? ♡
Jepp. Har ikke råd til å kjøpe en til før jeg går i full jobbKjedelige saker. Dere har kanskje bare en bil også?
Vet ikke. Hun har sine dårlige dager matmessig hvor ingenting fristeeÆsj da, det var jo feil
Matlei?
Det er hunEi aktiv frøken er bra det![]()
Det vil jeg tro. Ble det litt bedre da?Var ikke feil![]()
Da blir man fort litt låst ja. Her er det heldigvis bare jeg som kjører, så har alltid bil.Jepp. Har ikke råd til å kjøpe en til før jeg går i full jobb
Satse på det. Lille vennen min<3Håpe hun er bedre i morgen
Vi har en blindvei som fører til en barnehage, et en bro hvor han kan kaste steiner i elven. Så han styrte veinå er vi hjemme og han sover
Hva leser du påRyddet soverom ..
Nå skal jeg lese litt
Er hun veldig syk?![]()