Juni - skravletråden

God kveld :) hva gjør dere på? :)

Nå begynner jeg å grine snart :( Først for en uke siden ringer de fra kirken å sier at den er stengt når vi skal gifte oss :( (de fikk vite der samme dagen de ringte meg). Vi bytter kirke og jeg endrer dette manuelt i alle innbydelsene;)
Så ringer de fra den kirken vi byttet til i dag å sier at vi skal gifte oss dagen før allehelgensdag (noe ikke vi tenkte på) Så da ville han informere at det kom til å være en sørgende dag og det ville mest sannsynlig være masse folk der å legge krans og tenne lys.. Han foreslår bytting av kirke IGJEN :( Jeg ble helt stille og måtte holde tilbake tårene kjente jeg :(
Ånei, så kjedelig :(
Syns det er bra det er fint de sier i fra men veldig kjedelig på deres vegne :( går det bedre nå?

Småen har gått på lang tur ute i dag :) det fine er å slippe å løpe etter han som vi må hjemme :)

Håper du slapper av litt ikveld❤️
Ligger på sofaen nå. Skal hjelpe mannen litt i kveld, selv om jeg håper han ombestemmer seg så jeg kan ligge her utover :p hvordan er det med deg? ♡

Nå begynner jeg å grine snart :( Først for en uke siden ringer de fra kirken å sier at den er stengt når vi skal gifte oss :( (de fikk vite der samme dagen de ringte meg). Vi bytter kirke og jeg endrer dette manuelt i alle innbydelsene;)
Så ringer de fra den kirken vi byttet til i dag å sier at vi skal gifte oss dagen før allehelgensdag (noe ikke vi tenkte på) Så da ville han informere at det kom til å være en sørgende dag og det ville mest sannsynlig være masse folk der å legge krans og tenne lys.. Han foreslår bytting av kirke IGJEN :( Jeg ble helt stille og måtte holde tilbake tårene kjente jeg :(
Så kjedelig med så mye frem og tilbake. Håper det løser seg:)

Trøtt igjen x) sov 3 timer på dagen og trøtt nå :p
Mannen kommer å masserer ryggen min snart :D

Back
Topp