Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Så fintBedre nå da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fintBedre nå da![]()
Takk for detGod bedring til snuppa ♡
Ånei, så kjedeligNå begynner jeg å grine snartFørst for en uke siden ringer de fra kirken å sier at den er stengt når vi skal gifte oss
(de fikk vite der samme dagen de ringte meg). Vi bytter kirke og jeg endrer dette manuelt i alle innbydelsene
![]()
Så ringer de fra den kirken vi byttet til i dag å sier at vi skal gifte oss dagen før allehelgensdag (noe ikke vi tenkte på) Så da ville han informere at det kom til å være en sørgende dag og det ville mest sannsynlig være masse folk der å legge krans og tenne lys.. Han foreslår bytting av kirke IGJENJeg ble helt stille og måtte holde tilbake tårene kjente jeg
![]()
Guttene er ute. De er vel rett rundt hjørne.God kveldhva gjør dere på?
![]()
Ja, gjorde det.Hoho! Rakk du alt du skulle? Vi kom hjem fra babydate for litt siden![]()
God bedring til frøknaGuttene er ute. De er vel rett rundt hjørne.
Frøkna sover og jeg slapper litt av. Frøkna er syk.
Ligger på sofaen nå. Skal hjelpe mannen litt i kveld, selv om jeg håper han ombestemmer seg så jeg kan ligge her utoverHåper du slapper av litt ikveld![]()
Ja, ikke minst:-*Ja. Og noe som kan fikse det
Kjedelige saker. Dere har kanskje bare en bil også?Nei. Går ikke så mange busser her og ingen jeg får vogn med meg i
Ligger på sofaen mens 4 åringen sparker meg i rumpa, for hun ser på dansing på YouTube og er helt medGod kveldhva gjør dere på?
![]()
Er hun forkjøla eller?Takk for det<3
Så kjedelig med så mye frem og tilbake. Håper det løser segNå begynner jeg å grine snartFørst for en uke siden ringer de fra kirken å sier at den er stengt når vi skal gifte oss
(de fikk vite der samme dagen de ringte meg). Vi bytter kirke og jeg endrer dette manuelt i alle innbydelsene
![]()
Så ringer de fra den kirken vi byttet til i dag å sier at vi skal gifte oss dagen før allehelgensdag (noe ikke vi tenkte på) Så da ville han informere at det kom til å være en sørgende dag og det ville mest sannsynlig være masse folk der å legge krans og tenne lys.. Han foreslår bytting av kirke IGJENJeg ble helt stille og måtte holde tilbake tårene kjente jeg
![]()
God kveld. Skal snart legge baby. Hva driver du med i kveld ?God kveldhva gjør dere på?
![]()
Tusen takk<3God bedring til frøkna![]()
Så kjekt. Hvor er dere nå daSmåen har gått på lang tur ute i dagdet fine er å slippe å løpe etter han som vi må hjemme
![]()
Så bra da4 åringen er en tur i barnehagen, greit å få utløp for litt av energien sin![]()
Snaaart i målgod morgen![]()
N levert i bhg istad. så fikk hentet solskjerm og koppholder til vognen.
skal ordne klar bilstolen idag, så er vi enda mer klar for hilse på lillebror38 uker i morgen <3