Juni - skravletråden

Så bra :) ille på gjesterommet? Sov godt jeg og :)
Ikke ille, men det var litt trang til Sengen vår så den store inntil veggen så da måtte jeg liksom hoppe opp i sengen, høygravid med bekken problemer :/

Ikke ille, men det var litt trang til Sengen vår så den store inntil veggen så da måtte jeg liksom hoppe opp i sengen, høygravid med bekken problemer :/
Huff, skjønner

Dager jeg og poden på vei heimat etter handletur i byen. Brukt for mye penger på klær... heldigvis trengte vi det, så er ikke så ille :P

Her er det omsider blitt blå himmel og sol.
Jeg la Lille2014 før tiden i dag for hun var så trøtt. Vips så sovnet jeg også på sofaen, og hadde det ikke våre for en mega irriterende husflue så hadde jeg nok sovet i et strekk, og enda *grrr*.
Skal til tannlegen, og fikse en tann kl:13.00 så det var nok lurt å sovne hjemme og ikke i stolen der :D Jeg var skikkelig trett :o
Så deilig :) Her har skyene lettet litt også ;) Men det er surt :(
Så kjipt med en irriterende flue..! Typisk når man vil sove.
Håper det har fått bra hos tannlegen ;) og at du får sove.

2,5t dupp er ikke galt ;) nå er klesvask nr 2 i maskinen og 1 på stativet... bare 2 igjen ;) så har vi klær til å være borte i helgen :)

Vi gikk til postkassa og litt forbi. Kvarter ute. Problem blir at vi har ingen sted å dra som ikke involverer å trille nærmest en time dit og en time tilbake. Og hun takler ikke så lenge i vogn, og nå sovner hun heller ikke i vogn uansett hvor lenge jeg triller :/
Ingen buss som går? Kjedelig da. Få besøk av noen da?

Sovet 3 timer... Våknet med en mega hodepine :(

Back
Topp