Ikke ille, men det var litt trang til Sengen vår så den store inntil veggen så da måtte jeg liksom hoppe opp i sengen, høygravid med bekken problemer :/Så braille på gjesterommet? Sov godt jeg og
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke ille, men det var litt trang til Sengen vår så den store inntil veggen så da måtte jeg liksom hoppe opp i sengen, høygravid med bekken problemer :/Så braille på gjesterommet? Sov godt jeg og
![]()
I dag skal jeg ikke diskutere med deg..Uff. Du har for mye å gjøre
Ikke braJepp. Til megsliter så med ørene. Og ingen har ville henvist meg til tross for plager hele livet. Denne gangen er det kløe og smerter
Huff, skjønnerIkke ille, men det var litt trang til Sengen vår så den store inntil veggen så da måtte jeg liksom hoppe opp i sengen, høygravid med bekken problemer :/
Ja det var litt kjiptÅh. Så kjedelig![]()
Herdet mot kulde du nåSamme herkaldt er det uansett. Nord norge
![]()
UffMen idag var det ingen søvn å få med henne :/ hun var så urolig
Ja den ble helt flatDøde den ut?
Hatt er fin dag hittilTusen takkhåper du også får en flott dag. Her er det samme som i går... regner skrått fremdeles
Kan ikke se for meg hvordan det er, men det er godt det går bedreTidvis vanskelig med en 16 åring i hus; hun er ikke alltid like lett å ha med å gjøre, men det går bedre og bedre![]()
Me 2Ååååå elsker waldorfsalatmmm
![]()
Ja det er jo det nåGod formiddag![]()
Ja det er det... snart halvveisTidlig i mnd enda![]()
Så deiligHer er det omsider blitt blå himmel og sol.
Jeg la Lille2014 før tiden i dag for hun var så trøtt. Vips så sovnet jeg også på sofaen, og hadde det ikke våre for en mega irriterende husflue så hadde jeg nok sovet i et strekk, og enda *grrr*.
Skal til tannlegen, og fikse en tann kl:13.00 så det var nok lurt å sovne hjemme og ikke i stolen derJeg var skikkelig trett
![]()
Enda godt dere trengte detDager jeg og poden på vei heimat etter handletur i byen. Brukt for mye penger på klær... heldigvis trengte vi det, så er ikke så ille![]()
Ingen buss som går? Kjedelig da. Få besøk av noen da?Vi gikk til postkassa og litt forbi. Kvarter ute. Problem blir at vi har ingen sted å dra som ikke involverer å trille nærmest en time dit og en time tilbake. Og hun takler ikke så lenge i vogn, og nå sovner hun heller ikke i vogn uansett hvor lenge jeg triller :/
Det er jo ikke lenge tilJippi. Fikk time hos øre nese hals spesialisten 1 juli.![]()