Juni - skravletråden

Den jenta mi har for mye energi altså. Det finnes faktisk ikke et eneste sekund hvor bare et bein eller en arm ikke er viftende. Konstant i bevegelse. Og klatrende, sliter i håret mitt, drar i beina og sutrer mye idag :/ men fatter ikke hvordan det går ann å bevege seg så mye..heeele tiden
Er det så rart da.
De har vel 1/4 av vekten til en voksen og spiser 1/3-1/2 av det en voksen spiser.
Energien som de får ekstra i forhold til størrelsen må jo ut et sted :P

Jeg ser thirteen og ligger på sofaen, må straks reise meg å støvsuge. Også begynner stress ettermiddagen min..

Så linken videre i tråden her. Fikk du til? Må si det var en knotete oppskrift :p tror det hadde vært enklere å strikke den motsatt. Hals først :p
Laget ene skulderen så stoppet jeg. Så den var knotete? :p

Takk som spør, har sovet helt greit :)
Det var veldig godt å komme seg inn på soverommet vårt, med stabil temperatur fra varmepumpen :p
Enn du?
Så bra :) ille på gjesterommet? Sov godt jeg og :)

Jepp. Hadde han vært i pappaperm nå hadde han nok sett hvor tungt det er med henne hjemme. Og jeg jobber attpåtil på kveldstid. Men gidder ikke ta den kampen flere ganger

Kanskje du skulle sagt at 'nu skal jeg ha aleneferie, nu kan du ta deg av henne imens', og bare dratt på helgetur eller noe. Kanskje ikke så koselig for hu da men...

Back
Topp