Joda. Får meg to lurer med jenta. Men skulle hatt litt avslapning sånn ellersUff, får håpe du får slappe litt av i løpet av dagen da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda. Får meg to lurer med jenta. Men skulle hatt litt avslapning sånn ellersUff, får håpe du får slappe litt av i løpet av dagen da![]()
Bare hyggeligTusen takk![]()
123knit.dkDet er jo fint, kanskje jeg skulle sjekket det ut selv.
Hva var navnet på siden igjen?
Det ble to lange trilleturer.Det er bra med skritt i dag![]()
Effektiv dagJada, hektisk dag med 4 åringen hjemme også kom nevøen min, laga middag, brownies og eggsalat og mannen har jobbet overtid så en hektisk dag![]()
Kengu bruker kanskje beskyttelsesutstyr?Ikke for kengu
Joda. Får meg to lurer med jenta. Men skulle hatt litt avslapning sånn ellers![]()
Vet ikke hva jeg skal tipse om, jeg bare skravlerer nettopp det, kan være litt vanskelig å henge med da, men prøvernoen tips?
![]()
Hva blir neste?Å der var boken ferdig lest![]()
Det skjønner jeg godtJa, og for ei høygravid mamma er en 4 åring med forkjølelse mye![]()
Ååja. Hun her må fotfølges. Og enda går hun ikkejo hun er veldig søt når hun gjør sånt. Eller gjør noe hun ikke får lov til og gliser til meg når jeg stopper henne eller sier nei.
Men rampete![]()

100% sikkerEr du helt sikkert?![]()
Håper du har sovet godtNå var lucifer ferdig så da finner jeg sengen. God natt flotte skravledamer. ❤ skravles i morgen![]()
Har jeg ingen problemer med å troJa du kan tro hun gleder seg![]()
Skal på jobbIngen spesielle. Du?
Jeg skal leseFår se på tempo ikveld. Jeg vil strikke litt![]()
Yes det har jegRolig morgenhar du jobb?
Neida ble ett par timer tilsammenMen ikke skikkelig ille iallefall da![]()
Kengu er vant til å hoppeKengu bruker kanskje beskyttelsesutstyr?![]()