God morgenGod morn!
Morgenen er ikke så ikke selv om den starter halv seks når jeg kan ta med meg lillebror, skifte bleien og la ham ligge i vippestolen som tilskuer mens jeg dusjer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morn!
Morgenen er ikke så ikke selv om den starter halv seks når jeg kan ta med meg lillebror, skifte bleien og la ham ligge i vippestolen som tilskuer mens jeg dusjer![]()
Ja har i grunn detHei!
Vært litt roligere her inne i dag?
71% ut i boka ble den visst braDa hadde jeg funnet meg en annen![]()
God morgenGod morgennå har vi spist frokost, skal straks pakke stellevesken så den er klar, om noen timer skal vi på babydate med en fra terminforumet
yey!
Merkelige greier.Samme med min eldste
Han synes det er ufattelig lenge til ferien...
Tenkte eg ikke påHar du bilde av hva som skal strikkes? Lettere å se i sammenheng
Og helst hele oppskrifta
Kenguruer hopper, de rusler ikkeRusle er innafor, også krabbe
Men hoppe?!![]()
God morgenGod morgen,
Hjemmelaget eller frossens du hadde?Venter på pizza i ovnen
God morgenGod morn!
God MorgenJeg er to timer bak:O
Ha ha ja det er det velIlle langt...verre nå![]()
He he tror ikke jeg gidderDiskuter i vei![]()
God morgenGod morgennå har vi spist frokost, skal straks pakke stellevesken så den er klar, om noen timer skal vi på babydate med en fra terminforumet
yey!
Litt flere detHer skal 3 barn ut![]()
Oi det var ikke mangen timeneGodt men kort. Fra 01-05 inatt
Nei da, ikke på slutten tydeligvisVar den ikke kjedelig da![]()
Så linken videre i tråden her. Fikk du til? Må si det var en knotete oppskriftTenkte eg ikke påfikk bittelitt hjelp videre i går
strikker en hals
![]()
God morgen søtaGod morgen,