Åja, takk for svarJeg kjøper garn derfra til nøstrbarnteppe, for New Zealand lammeull er halv pris av nøstrbarnull. Og også ubehandlet ull i samme tynne og myke kvalitet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, takk for svarJeg kjøper garn derfra til nøstrbarnteppe, for New Zealand lammeull er halv pris av nøstrbarnull. Og også ubehandlet ull i samme tynne og myke kvalitet
Ikke syk syk, men forkjøla og tidvis sliten pga dårlig nattesøvn jaHar du fått syk frøken og? :-(
Det var godt, har jo bare skravla de siste kveldene, nå tar jeg nattaKos deg med strikking![]()
Tar natta her og ;krDet var godt, har jo bare skravla de siste kveldene, nå tar jeg natta![]()
Haha, ja vi sier det sånn ;-)Jeg tror det har vært litt roligere ja bjeg har vært på jobb![]()
Ja da blir det litt lenger da.Han er født 19.8 som i år er en fredag. De går ogdå til 22.6 neste år da.
Huff. Slitsomt det og.Ikke syk syk, men forkjøla og tidvis sliten pga dårlig nattesøvn ja![]()
Høres jo ikke helt bra ut :-(Har vist falt helt av igjen.. Mye jobb og sliten. Ble heller ikke sykemeldt hos legen. Jeg hadde sikkert fått om jeg hadde spurt men det fikk jeg meg ikke til.. Vært nok sykemeldinger jeg har spurt etter.... Men er snart ferie daer helt på grensen av hva jeg tåler og hva som er forsvarlig. Men enn så lenge så går det..
Hvor mange minutter vi henger bakH
va snakker vi om?
Rusle er innafor, også krabbeKengu påstår alltid at hun hopper i dusjen.
Jeg RUSLER forsiktig inn i den jeg, tilnød.
Her skal 3 barn utStørste forskjellen her er at småen skal ut også
Samme med min eldsteDet er ikke lenge nei.
Jeg forsøker jevnlig å forklare guttungen at det SLETT IKKE ER LENGE til skoleferien. Det er 7 skoledager igjen nå. Han synes det er evigmye, selv om jeg påpeker at den siste ikke er en SKOLEdag engang, bare avslutning. Han er moden for ferie...
Da hadde jeg funnet meg en annenHun synes jo at den er kjedelig....
Jeg kjøper garn derfra til nøstrbarnteppe, for New Zealand lammeull er halv pris av nøstrbarnull. Og også ubehandlet ull i samme tynne og myke kvalitet
Ille langt...verre nåDet var langt
Diskuter i veiDet kan diskuteres
Var den ikke kjedelig daDet gjør jeg