Her er det 9 igjen
Har skjønt det at noen skoler andre steder i landet holder på lenger. De slutter jo veldig tidlig her. Og VELDIG lang ferie, for de har siste dag 17.6 og første dag 22.8 så det er lang sommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det 9 igjen
Startet med 14 på hver side godt mulig jeg skrev feil første gangen. Men så teller jeg opp og så sier du et annet tall og akkurat når jeg føler jeg delvis forstår d. Men så kom det ett eller annet 6-7-8 p pinnen og så og så mye cm. Og noe med 2. Så vet ikke om jeg skal lage nye masker med en gang eller strikke litt lengre førstMen det står du starter med 16 helt øverst gjorde det ikke ? Mulig jeg husker feil. Men kan godt være 6 det skal være igjen
Sånn og forstå. Her har jeg sykkelavstand til alt. Bare ikke sykkel som virker. Må få fiksa den snart.Nei, det er ikke uoverkommelig mye bakker, bare ikke nevneverdig mye praktisk å sykle til. Jeg kan sykle til butikken, men dit kan jeg like gjerne gå. Samme med skolen med eldstemann. Teoretisk sett sykle til bhg, men det er et godt stykke og da måtte jeg hatt femåringen i sykkelvogn i så fall. til jobb er for langt, med mindre jeg skal stå opp klokka fem.
Sykkel blir altså ikke et fremkomstmiddel, men brut for sykkeltur bare for syklingens del i så fall
Flink jente detHihi... wohoo..![]()
Ikke vær for sikker på detHadde du sett dusjen vår hadde du ikke hoppet i den....![]()
Har du 6 masker har du rettStartet med 14 på hver side godt mulig jeg skrev feil første gangen. Men så teller jeg opp og så sier du et annet tall og akkurat når jeg føler jeg delvis forstår d. Men så kom det ett eller annet 6-7-8 p pinnen og så og så mye cm. Og noe med 2. Så vet ikke om jeg skal lage nye masker med en gang eller strikke litt lengre først
Det var lang ferie jaHar skjønt det at noen skoler andre steder i landet holder på lenger. De slutter jo veldig tidlig her. Og VELDIG lang ferie, for de har siste dag 17.6 og første dag 22.8 så det er lang sommer
Tid for sovingTid for kveldsmat.
Hvilken bok leste du?Å der var boken ferdig lest![]()
Ganske greit å vite det. Tror jeg hadde mistet motivasjonen om det var helt feilHar du 6 masker har du rett![]()
Så flink. Ikke ferdig med buksa enda her.Å der var boken ferdig lest![]()
Har hun sovnet igjen nå?Hehe... har lystette gardiner til henne... hun holder på å sovne igjen nå... får se om hun finner roen helt.
jeg ligger likelangt bak igjen nå..Huff skulle gjort det jeg også men hvert såpass opptatt at jeg henger altfor lang bak!
Alt skal måle 11 cm, der skal du sette ett merkeGanske greit å vite det. Tror jeg hadde mistet motivasjonen om det var helt feil= 6-7-8 m tilbake på p. Når arb måler 11-13-15 cm settes det 1 merketråd (= midt oppå skulderen) - herfra måles arb videre! På neste p legges det opp 2 nye m mot halsen deretter settes m på 1 tråd.
Forvirrende syns egskal all arbeidet være 11 cm eller kun skulderen?
Ja,er kun oppe ca 1t så legger hun seg igjenHar hun sovnet igjen nå?
Hehe, hvorfor?Skravlepause for alle til kl 20
For hun skulle lese bokHehe, hvorfor?![]()
Ja, kjedelig om det blir ødelagtGreit å ha alt på stell![]()