Juni - skravletråden

Det er ikke lenge nei.

Jeg forsøker jevnlig å forklare guttungen at det SLETT IKKE ER LENGE til skoleferien. Det er 7 skoledager igjen nå. Han synes det er evigmye, selv om jeg påpeker at den siste ikke er en SKOLEdag engang, bare avslutning. Han er moden for ferie...
Her er det 9 igjen

En megler har tatt bilde av bhg til N og N er med på bildet... Det kan umulig være lov å gjøre sånn?! Boligannonse

Hvis bildets hovedfokus var barnehagen og N bare var en del av bildet har de dessverre lov. Men hvis N tydelig er hovedfokus på bildet skal det ikke være lov nei. Det kommer litt an på bildet "/

Edit; jeg tar det tilbake. Sjekket på Datatilsynet, og det står det at alle bilder av barn må de høre med foresatte først.
https://www.datatilsynet.no/Sektor/Skole-barn-unge/Bilder-pa-nett/

Last edited:
treff noen av jentene i mammagruppen, trille tur og treningsopplegg på kvelden, innimellom må jeg vell også få vasket litt hjemme så det ikke blir det skippertaket til helgen :p
Så kjekt da :p her flyter det javnlig

Tar det opp med bhg i morgen... Det er regelbrudd til de grader. N er avbildet på annonse på finn.no fordi megler tok bilde til boligannonsen ...

Håper hun sover snart :) hun drømte ett eller annet for hun ville ut med pappa og hentet skoene hans :p

Bildet slettet. Tydelig fotografer som ikke kan regler ... Vær på vakt for sånn! Var ei i FAU her som sa i fra. Glad hun fant det :)

Der det står at du skal felle 1. Tre ganger feller du bare 1, 1 gang og strikker maskene som er igjen.
Felte 3 på rad strikket bort og tilbake felte 2 frem og tilbake felte en frem og tilbake felte 1'det samme og 1 frem og tilbake 1 som ble 8 masker felt totalt i oppskriften står det 6-7-8 er det ikke hvor mange man står igjen med totalt etter fellingen?

Felte 3 på rad strikket bort og tilbake felte 2 frem og tilbake felte en frem og tilbake felte 1'det samme og 1 frem og tilbake 1 som ble 8 masker felt totalt i oppskriften står det 6-7-8 er det ikke hvor mange man står igjen med totalt etter fellingen?
Men det står du starter med 16 helt øverst gjorde det ikke ? Mulig jeg husker feil. Men kan godt være 6 det skal være igjen
Strikker du minste str stemmer det ;) for da starter du med 14

Back
Topp