Juni - skravletråden

En megler har tatt bilde av bhg til N og N er med på bildet... Det kan umulig være lov å gjøre sånn?! Boligannonse

Nei den Waldorfsalaten lager seg ikke av seg selv:p Får gå på butikken å handle eple og drue som jeg mangler og komme meg i gang ;) Om jeg ikke titter innom får dere alle ha en god kveld og natt når den tid kommer :D Takk for praten i dag alle sammen :)
Kos deg med matlaging... tror jeg må lage waldorf en dag jeg også

Takk ;)
Blir vanskelig å trille og strikke samtidig :p Oi, det har jeg ikke opplevd før? Slitt faktisk...
Ja det er lett å bli fanget...

Slitt har vel ikke jeg heller opplevd før, så det var litt pes å fikse, og ser ikke bra ut, men bryr meg ikke.

Strikke på trilletur gjør jeg selvsagt ikke, det får holde at jeg sniksravler litt av og til ;)

Og med snuppa så mye våken ble det mye amming, lek på gulvet og byssing... ja, og mye ekstra trilling. 15764 skritt så langt idag....

Hmm. Ønsk deg til jul. Sykkel er et godt fremkomstmiddel, men du bor kanskje et sted med mye bakker ?

Nei, det er ikke uoverkommelig mye bakker, bare ikke nevneverdig mye praktisk å sykle til. Jeg kan sykle til butikken, men dit kan jeg like gjerne gå. Samme med skolen med eldstemann. Teoretisk sett sykle til bhg, men det er et godt stykke og da måtte jeg hatt femåringen i sykkelvogn i så fall. til jobb er for langt, med mindre jeg skal stå opp klokka fem.

Sykkel blir altså ikke et fremkomstmiddel, men brut for sykkeltur bare for syklingens del i så fall

Back
Topp