Har jeg klart å quote meg selvMener du meg her?
Nei, han er ikke det. Har ikke tid til sånn sier han. Og jeg er i grunn enig.
Mente deg ja
Samme her, men han liker å lese tråder jeg syns han kan lese
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jeg klart å quote meg selvMener du meg her?
Nei, han er ikke det. Har ikke tid til sånn sier han. Og jeg er i grunn enig.
Hun sa så, men hun andre sa de ikke hadde mulighet til å varme.Ja da kan det jo hende det er mikro![]()
Deilig med grillmatSommerkoteletter på grillen, med ris og salat.
Så fort mannen kommer hjem skal vi spise, og når U er i seng skal jeg ut og ukeshandleDet rr forståelig. Håpet du får slappet av og sovet litt![]()
Åh så bra! Håper det ikke kommer tilbake mer nå!Brystbetennelsa ble bedre den
Men snuppa har nesten ikke sovet i natt, vært mye gråting. Så nu er vi alle sliten..
Med andre ord så blir det ikke avslapping helt endaSå fort mannen kommer hjem skal vi spise, og når U er i seng skal jeg ut og ukeshandle
Det er godt daJada, den er stortsett ferdigmangler bare sånne ting som montering av møbler og få på plass alt som er pakket bort... men det tar tid med meg som ikke skal gjøre noe særlig og mannen som jobber mye..
KOmmer vel til å holde det gående frem til rundt kl 20:30Med andre ord så blir det ikke avslapping helt enda
Tenkte på deg da, men Daim er vel et navn som blir brukt til mye annet ogsåÅneida, det gjør hun ikke![]()
Hater telefonkø.. håper det ikke tok alt for lang tid.Venter på min tur i tlf... gått opp 1 plass på 6 min :/
Hehe, nytter ikke når ei på 4 ville ha mamma.Hihi... vi tar det med ro og lar deg få tid til å nå oss igjen![]()
Var den god?Ja helt enig![]()
PrøverHihi, prøvde å være litt effektiv her i steLese du deg gjennom nå?
Åh så bra! Håper det ikke kommer tilbake mer nå!
Her åDet smakte godt her![]()
Ja... men da blir det vel skikkelig deilig å slappe av ogsåKOmmer vel til å holde det gående frem til rundt kl 20:30
Samme her.. men nå er alt ordnetHater telefonkø.. håper det ikke tok alt for lang tid.
Da blir det vanskelig å vite hva en skal ta med? Men gir du mat på glass eller er det vann du skal varme?Hun sa så, men hun andre sa de ikke hadde mulighet til å varme.
Det var det jeg prøvde på i dag tidlig å, men helt umuligPrøvermen det er vanskelig.. :
Vann får jeg til å varme der siden de serverer te. Så kan ta med grøt og smoothie så er jeg sikker. Kan kjøpe med ett middagsglass sån i tilfellet.Da blir det vanskelig å vite hva en skal ta med? Men gir du mat på glass eller er det vann du skal varme?